Alf Raymond Skrevet 23. januar 2015 Del Skrevet 23. januar 2015 Blåmeis Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 24. januar 2015 Del Skrevet 24. januar 2015 Her ville jeg kutta til høyre slik at pinnen ble skåret av bildekant hvilket nok ville gitt mer spenning i bildet med diagonal mellom kortside og langside. Vil du beholde formatet kan du kompensere med å ta litt oppe i etterkant, men ikke mer enn at det blir noe luft opp til øvre hjørne fra pinnen. Ellers god skarphet i fint lys på "svensken". Farger og detaljer er det heller ikke mye å si på på den vesle tassen. Roar Lenke til kommentar
Alf Raymond Skrevet 24. januar 2015 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2015 Her ville jeg kutta til høyre slik at pinnen ble skåret av bildekant hvilket nok ville gitt mer spenning i bildet med diagonal mellom kortside og langside. Vil du beholde formatet kan du kompensere med å ta litt oppe i etterkant, men ikke mer enn at det blir noe luft opp til øvre hjørne fra pinnen. Ellers god skarphet i fint lys på "svensken". Farger og detaljer er det heller ikke mye å si på på den vesle tassen. Roar Takk for utfyllende kommentar. Jeg skal prøve å beskjære bilde. Alf Raymond Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 24. januar 2015 Del Skrevet 24. januar 2015 Blåmeisen må vel være det det mest populære fotoobjekt blant fugler. De aller fleste blir godt presentert, og det gjelder også dette bidraget. Vennlig hilsen Ragnar Lenke til kommentar
Alf Raymond Skrevet 24. januar 2015 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2015 Blåmeisen må vel være det det mest populære fotoobjekt blant fugler. De aller fleste blir godt presentert, og det gjelder også dette bidraget. Vennlig hilsen Ragnar Takk Ragnar. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg