Bone Skrevet 23. januar 2015 Del Skrevet 23. januar 2015 Heisann! Har nå muligheter til å se 3D-filmer, men får det ikke helt til. Har rippet noen egne filmer, til .iso og .mkv, men vanskeligheter med å spille dem av. .mkv-filen kommer med bilde side-ved-side. Bruker Media Player Classic Home Cinema til å spille av. Men, mulig jeg mangler spesiell codec? Til andre .mkv-filmer jeg har rippet, så fungerer den flott. Bruker som nevnt også NVIDIA 3D Vision 2. Alt der skal være ok. Lurer på hvilke mediaspillere som er å foretrekke til 3D, både til .mkv og .iso? Trenger jeg noen spesiell codec? Noe spesielt jeg må gjøre? Takk, takk! Lenke til kommentar
Bone Skrevet 24. januar 2015 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2015 (endret) Eneste jeg har fått til å bruke, er Stereoscopic Player. Den klarer 3D bra, med mine briller. Men, den klarer ikke undertekster. Så, ikke fått til undertekster, eller å spille av .iso-filer direkte. Hva slags program bruker dere? Jeg kan vel ikke være den eneste som har disse brillene som ønsker å se 3D-effekter på film? Endret 24. januar 2015 av Bone Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå