Gå til innhold

Programvare


egkro

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Alle filer, slik som musikk, bilder, filmer osv. vil fungere like fint i Win2000.

 

De fleste programmer vil fungere, men slettes ikke alle! Har du mange eldre programmer, bør du sjekke ut disse spesifikt før du bytter OS.

Drivere er også programmer og de fleste av disse Win98 driverne vil IKKE fungere på Win2000.

Lenke til kommentar

Når du kjører setup for Win2k, så vil denne sjekke all hardware og software opp mot en liste over kjent hardware og software. Den vil da generere en liste over eventuelle problemer en oppgradering vil føre til. Denne er selvsagt ikke komplett for all software laget, men dekker de mest vanlige. Hvis du på grunn av denne listen finner at du vil avbryte installasjonen, så er dette ikke noe problem. I tillegg er det en liste på Microsoft's sider du kan søke på.

 

Da jeg oppgraderte til Win2k for 2 år siden, var det kun en versjon av Easy CD Creator jeg måtte avinstallere. Hvis du kjører nogenlunde oppdaterte versjoner av programvaren på maskinen din, så kan jeg vanskelig tenke meg du får problemer.

 

Edit: En oppgradering av OS er en såpass alvorlig sak at du bør ta backup av alt du ikke kan miste.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...