karoald Skrevet 23. januar 2015 Del Skrevet 23. januar 2015 Huset Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Gjest member-296438 Skrevet 23. januar 2015 Del Skrevet 23. januar 2015 Dette var flott:-) Veldig god komp og kreativ fargemetning. Nakent tre og tomt hus....kan si mye det. Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 24. januar 2015 Del Skrevet 24. januar 2015 Skriv det gjerne på min smakskonto når jeg tenker mer luft mot venstre for å gi en følelse av at hus og tre er på vei inn i bildet mot venstre. Nå leser vi jo også bilder fra venstre mot høyre som vi leser bøker og aviser så jeg tenker at du kunne forsøke en horisontal speilvending etter å ha lagt til på venstresiden - kanskje med et ørlite kutt til høyre. Men når alt dette er sagt så er det ingenting å si på lys, skarphet, farger og detaljer. Roar 1 Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 24. januar 2015 Del Skrevet 24. januar 2015 God komposisjon dette med tre i silhuett, ensom bygning som hovedmotiv og fin utfylling av bakgrunn. Fortjent kommentar fra meg. Vennlig hilsen Ragnar 1 Lenke til kommentar
Roar F. Skrevet 24. januar 2015 Del Skrevet 24. januar 2015 Flott lys og fine farger kombinert med et gjenglemt lite hus som står og forfaller. Liker dette! 1 Lenke til kommentar
karoald Skrevet 25. januar 2015 Forfatter Del Skrevet 25. januar 2015 Skriv det gjerne på min smakskonto når jeg tenker mer luft mot venstre for å gi en følelse av at hus og tre er på vei inn i bildet mot venstre. Nå leser vi jo også bilder fra venstre mot høyre som vi leser bøker og aviser så jeg tenker at du kunne forsøke en horisontal speilvending etter å ha lagt til på venstresiden - kanskje med et ørlite kutt til høyre. Men når alt dette er sagt så er det ingenting å si på lys, skarphet, farger og detaljer. Roar Takker--Du har eit poeng der som eg ikkje tenkte over,men no ser eg det og. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg