Jonas Skrevet 2. november 2003 Del Skrevet 2. november 2003 Hei Jeg har sitti i flere timer å lagd en skikkelig bra intro med programmet SWiSH Lite v1.52, men alle bokstavene bare skiftes ut med noe random når jeg lagrer den som swf.. bildene blir svart/hvit og ingen av lydene starter! noen som vet hva jeg må skifte på innstillinger eller noe sånt, så det funker? vil liksom ikke lage hele greia på nytt med flash mx.. Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 8. november 2003 Del Skrevet 8. november 2003 HeiJeg har sitti i flere timer å lagd en skikkelig bra intro med programmet SWiSH Lite v1.52, men alle bokstavene bare skiftes ut med noe random når jeg lagrer den som swf.. bildene blir svart/hvit og ingen av lydene starter! noen som vet hva jeg må skifte på innstillinger eller noe sånt, så det funker? vil liksom ikke lage hele greia på nytt med flash mx.. Dette oppstår fordi det du bruker er en demo versjon av SWiSH...kjøp/registrer deg og dette problemet vil være ute av verden. Eller enda bedre; kjøp Flash MX Studentversjon... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå