hojohansen Skrevet 23. januar 2015 Del Skrevet 23. januar 2015 Jeg har vært i Roma for snart ti år siden, så Vatikanet kommer jeg ikke til å prioritere, heller ikke Colosseum selv om jeg aldri har vært der, tingen er at jeg kommer til Roma sent på fredag og reise tidlig på søndag (i mai) Hva bør jeg se? Lenke til kommentar
Djn Skrevet 23. januar 2015 Del Skrevet 23. januar 2015 Tjah, kommer an på hva du liker? Galleria Borghese har et flott utvalg av statuer og bilder, om det er din ting. Pantheon fortsetter å være et stilig bygg. Castel sant'angelo, kanskje? Noe utsikt og noe museum. Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 24. januar 2015 Del Skrevet 24. januar 2015 Siden du sier at du kommer sent så går jeg utfra at museer og innendørsutstillinger vil være stengt. I så fall kunne en byvandring til fots være å anbefale, kombinert med et restaurantbesøk. Hvis du ikke har vært i den gamle jødiske bydelen Trastevere, kan det være en ide å legge turen gjennom der. Lenke til kommentar
Tanner Skrevet 24. januar 2015 Del Skrevet 24. januar 2015 Siden du sier at du kommer sent så går jeg utfra at museer og innendørsutstillinger vil være stengt. I så fall kunne en byvandring til fots være å anbefale, kombinert med et restaurantbesøk. Hvis du ikke har vært i den gamle jødiske bydelen Trastevere, kan det være en ide å legge turen gjennom der. Han har hele lørdagen i tillegg. 1 Lenke til kommentar
mandela Skrevet 24. januar 2015 Del Skrevet 24. januar 2015 Trådstarter nevner ikke interesser, så jeg hiver meg på og foreslår gåtur fra forum romanum, via pantheon til Piazza del Popolo og opp til Villa Borghese. Anbefaler også Trastevere for en matbit. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå