MiNi1S Skrevet 23. januar 2015 Del Skrevet 23. januar 2015 Hei! Jeg er en 24 år gammel mann som bor i Oslo. Jeg har i det siste spilt en del CS GO igjen, men har ikke så mange å spille med. Jeg er ikke spesielt god, men jeg lærer fort. Jeg ser etter likesinnede, som jeg kan spille med på kvelder og helger for å ha det gøy. Add meg på steam, eller send en PM Lenke til kommentar
nocR Skrevet 23. januar 2015 Del Skrevet 23. januar 2015 Heisann! Jeg lurte bare på hvilken rank du har nå for tiden, bare for å se hvilken konto jeg skal legge deg til på! Litt kjipt hvis det er for stor rank-forskjell og vi ikke kan spille i samme lobby! Ellers håper jeg du finner flere du kan spille med! Lenke til kommentar
MiNi1S Skrevet 23. januar 2015 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2015 (endret) Heisann! Jeg lurte bare på hvilken rank du har nå for tiden, bare for å se hvilken konto jeg skal legge deg til på! Litt kjipt hvis det er for stor rank-forskjell og vi ikke kan spille i samme lobby! Ellers håper jeg du finner flere du kan spille med! For øyeblikket er jeg unranked. Men går opp straks. Endret 23. januar 2015 av MiNi1S Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå