Gunfreak Skrevet 23. januar 2015 Del Skrevet 23. januar 2015 Er i WW1 mode, og maler ww1 figurer og lager ww1 terreng. Og spiller WW1 spill. Det første er Battle of empires, et RTS basert på men of war motoren, Er et early access spill på steam, Spillet ser bra ut, men noen år gammlet, men funker helt flott, bruker men og war stilen, vanskelige brett med mye skyting, med stealth brett innimellom. Har spilt de 3 første brettene(er vel 8 så langt i early access) Du spiller bare som Frankrike så langt, men du får senere britiske og tyske kampanjer. Jeg har aldri helt likt de orginale Men of war spillene, men så langt liker jeg dette spillet, det er et ganske komplekst RTS, hvor våpen og soldater går tomme for ammo, og du kan hente ammo og bære det dit det trengs. Det er også ganske unforgiving både for deg og AI, en godt plasert mg eller kanon, kan utslette dusinvis eller hundrevis av soldater på kort tid. En feil og alle dine soldater ligger døde på bakken. Det andre er Verdun. et MP only FPS satt til Vest Fronten under WW1, Spill som tyskere, briter, canadiere og franskmenn. Igjen ikke et spill med fantastisk utseende, laget av et team på 3, dette er også early access. Du har 7 "squads" 1 canadisk, 1 britisk, 2 franske, og 3 tyske. Hver squad har 4 klasser, og hver classe har 3 til 4 oppgraderinger. Gøy spill, kule brett kule våpen, kule uniformer, De slet veldig i starten av Januar og frem til bare en dag siden. Etter de oppgraderte til Unity 5 motoren fikk alle elendig FPS og hakking, jo bedre pcen var jo værre var fps og hakking, dette er nå under kontroll og jeg kunne spiller skikkelig igjen for første gang på over en uke i går. Det er langt igjen til spillet er ferdig, dårlig optimalisering, mangel på content osv, men fremdeles mye mer spillbart enn mange andre MP FPS der ute. http://steamcommunity.com/app/242860 http://store.steampowered.com/app/316430/ 1 Lenke til kommentar
radiohodet Skrevet 23. januar 2015 Del Skrevet 23. januar 2015 Kult. Holder meg unna early access, men begge spillene ser ut til å ha potensiale. Lenke til kommentar
GrinderX9 Skrevet 24. januar 2015 Del Skrevet 24. januar 2015 Er i WW1 mode, og maler ww1 figurer og lager ww1 terreng. Og spiller WW1 spill. Det første er Battle of empires, et RTS basert på men of war motoren, Er et early access spill på steam, Spillet ser bra ut, men noen år gammlet, men funker helt flott, bruker men og war stilen, vanskelige brett med mye skyting, med stealth brett innimellom. Har spilt de 3 første brettene(er vel 8 så langt i early access) Du spiller bare som Frankrike så langt, men du får senere britiske og tyske kampanjer. Jeg har aldri helt likt de orginale Men of war spillene, men så langt liker jeg dette spillet, det er et ganske komplekst RTS, hvor våpen og soldater går tomme for ammo, og du kan hente ammo og bære det dit det trengs. Det er også ganske unforgiving både for deg og AI, en godt plasert mg eller kanon, kan utslette dusinvis eller hundrevis av soldater på kort tid. En feil og alle dine soldater ligger døde på bakken. Det andre er Verdun. et MP only FPS satt til Vest Fronten under WW1, Spill som tyskere, briter, canadiere og franskmenn. Igjen ikke et spill med fantastisk utseende, laget av et team på 3, dette er også early access. Du har 7 "squads" 1 canadisk, 1 britisk, 2 franske, og 3 tyske. Hver squad har 4 klasser, og hver classe har 3 til 4 oppgraderinger. Gøy spill, kule brett kule våpen, kule uniformer, De slet veldig i starten av Januar og frem til bare en dag siden. Etter de oppgraderte til Unity 5 motoren fikk alle elendig FPS og hakking, jo bedre pcen var jo værre var fps og hakking, dette er nå under kontroll og jeg kunne spiller skikkelig igjen for første gang på over en uke i går. Det er langt igjen til spillet er ferdig, dårlig optimalisering, mangel på content osv, men fremdeles mye mer spillbart enn mange andre MP FPS der ute. http://steamcommunity.com/app/242860 http://store.steampowered.com/app/316430/ Titta litt på Battle of empires i går faktisk, men ble litt skeptisk av at det er bygd opp rundt man of war, som heller ikke har falt i smak hos meg. Men likte traileren som var på steam. Leste vel også at hele singelplayer var ferdig, med alle tre nasjonene? Så Singel player er egentlig ikke lenger i early acses, men multiplayer har de akkurat begynt å jobbe med. Verdun har jeg hatt en liten stund. Men ikke falt helt i smak. Men ser potensiale. håper det blir bra for å si det slik, da ww1 fps er mangelvare. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 25. januar 2015 Forfatter Del Skrevet 25. januar 2015 Er i WW1 mode, og maler ww1 figurer og lager ww1 terreng. Og spiller WW1 spill. Det første er Battle of empires, et RTS basert på men of war motoren, Er et early access spill på steam, Spillet ser bra ut, men noen år gammlet, men funker helt flott, bruker men og war stilen, vanskelige brett med mye skyting, med stealth brett innimellom. Har spilt de 3 første brettene(er vel 8 så langt i early access) Du spiller bare som Frankrike så langt, men du får senere britiske og tyske kampanjer. Jeg har aldri helt likt de orginale Men of war spillene, men så langt liker jeg dette spillet, det er et ganske komplekst RTS, hvor våpen og soldater går tomme for ammo, og du kan hente ammo og bære det dit det trengs. Det er også ganske unforgiving både for deg og AI, en godt plasert mg eller kanon, kan utslette dusinvis eller hundrevis av soldater på kort tid. En feil og alle dine soldater ligger døde på bakken. Det andre er Verdun. et MP only FPS satt til Vest Fronten under WW1, Spill som tyskere, briter, canadiere og franskmenn. Igjen ikke et spill med fantastisk utseende, laget av et team på 3, dette er også early access. Du har 7 "squads" 1 canadisk, 1 britisk, 2 franske, og 3 tyske. Hver squad har 4 klasser, og hver classe har 3 til 4 oppgraderinger. Gøy spill, kule brett kule våpen, kule uniformer, De slet veldig i starten av Januar og frem til bare en dag siden. Etter de oppgraderte til Unity 5 motoren fikk alle elendig FPS og hakking, jo bedre pcen var jo værre var fps og hakking, dette er nå under kontroll og jeg kunne spiller skikkelig igjen for første gang på over en uke i går. Det er langt igjen til spillet er ferdig, dårlig optimalisering, mangel på content osv, men fremdeles mye mer spillbart enn mange andre MP FPS der ute. http://steamcommunity.com/app/242860 http://store.steampowered.com/app/316430/ Titta litt på Battle of empires i går faktisk, men ble litt skeptisk av at det er bygd opp rundt man of war, som heller ikke har falt i smak hos meg. Men likte traileren som var på steam. Leste vel også at hele singelplayer var ferdig, med alle tre nasjonene? Så Singel player er egentlig ikke lenger i early acses, men multiplayer har de akkurat begynt å jobbe med. Verdun har jeg hatt en liten stund. Men ikke falt helt i smak. Men ser potensiale. håper det blir bra for å si det slik, da ww1 fps er mangelvare. Jeg har bare franske kampanjen, kan hende de 2 andre er ferdige og bare venter på neste patch? Aldri likt man of war, og noen av irritasjonmomentene fra originalen er der, men det kan være at jeg ikke er vant med interfacen. Så langt er det også mindre tanks noe jeg liker. Og franskmennene har riktige uniformer(basicly de samme som de brukte under franco-prøyssiske krigen sånn 40 år tidligere) Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 25. januar 2015 Del Skrevet 25. januar 2015 Verdun ligger i radaren min, savner virkelig gode gamle FPS spill fra ww1 og ww2, så skal følge litt med på utviklingen av spillet før jeg bestemmer meg for om det blir kjøp eller ikke. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 25. januar 2015 Forfatter Del Skrevet 25. januar 2015 Verdun ligger i radaren min, savner virkelig gode gamle FPS spill fra ww1 og ww2, så skal følge litt med på utviklingen av spillet før jeg bestemmer meg for om det blir kjøp eller ikke. Verdun ligner mest på red Orchestra 2,eller kanskje enda mer på expantionen rising storm. Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 25. januar 2015 Del Skrevet 25. januar 2015 Verdun ligger i radaren min, savner virkelig gode gamle FPS spill fra ww1 og ww2, så skal følge litt med på utviklingen av spillet før jeg bestemmer meg for om det blir kjøp eller ikke. Verdun ligner mest på red Orchestra 2,eller kanskje enda mer på expantionen rising storm. Jeg har begge de i mitt Steam bibliotek, men har ingen å spille det med Liker å spille med litt flere folk å få i gang et sammarbeid. Lenke til kommentar
Dore123m Skrevet 25. januar 2015 Del Skrevet 25. januar 2015 (endret) Bolt action følelsen i Verdun er helt rå, spiller mest FFA når jeg tar meg tid med det. ville vært kult med en gruppe folk i Team basert, litt stusslig å gå å vandre i skyttergravene med folk man ikke har noe forhold til. Endret 25. januar 2015 av Dore123m Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå