Olagunnar Skrevet 23. januar 2015 Del Skrevet 23. januar 2015 Åssen burde jeg gå frem om jeg skulle sparke en lærer? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 23. januar 2015 Del Skrevet 23. januar 2015 Det kommer veldig an på hva læreren har gjort som gjør at du ønsker å få vedkommende sparket, men jeg ville startet med å ta kontakt med skolestyret (eller hva enn det heter i disse dager), og samtidig håpe at saken din er sterk nok til at det går gjennom, i stedet for at de andre lærerne slår ring om vedkommende og sørger for at vedkommende får fortsette, med et "noe" surnet forhold til deg og eventuelle andre som var med på å prøve og få vedkommende til å miste jobben. Lenke til kommentar
c7Nn Skrevet 23. januar 2015 Del Skrevet 23. januar 2015 Fysisk sparke vedkommende eller si han opp i sin stilling som lærer ved skolen/universitet? Lenke til kommentar
Hvitetennposer Skrevet 23. januar 2015 Del Skrevet 23. januar 2015 (endret) Man må klage og forklare grunnene til at læreren burde bli sagt opp, på min skole skal dette tas opp med avdelingslederen. Dersom h*n syns grunnene er gode nok, kan læreren få en advarsel, eller om det er såpass alvorlig bli sagt opp. Kommer jo helt ann på hva denne læreren har gjort/gjør for å skulle bli sagt opp. Det går jo ann å be om å få en annen lærer til klassen, uten at læreren skal bli sagt opp- men nå vet jo ikke vi noe om grunnene her. Endret 23. januar 2015 av soleng Lenke til kommentar
ærligøs Skrevet 23. januar 2015 Del Skrevet 23. januar 2015 (endret) Det er veldig enkelt å få en lærer sparket og fjernet på dagen. Men du spør om hvordan du "burde" gå fram, og da regner jeg med at du ikke vil opptre uetisk. Da er jeg egentlig veldig usikker. Jeg har aldri erfart at lærere blir sparket bare fordi de er fullstendig inkompetente. Det eneste jeg har erfart er at lærere kan bli flyttet dersom klassen (og foreldrene) krever dette. Jeg forstår ikke helt poenget med å få en lærer sparket. Det er da bra nok om en greier å få læreren vekk fra egen klasse? Noen lærere fungerer dårlig i samspill med enkelte klasser, men kan fungere utmerket med andre klasser. Endret 23. januar 2015 av ærligøs Lenke til kommentar
SweetDollarTee Skrevet 23. januar 2015 Del Skrevet 23. januar 2015 Noen som fikk rævva karakter og skal klage om det?? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå