Prizefighter Skrevet 2. november 2003 Del Skrevet 2. november 2003 Logitech Z560 4.1 ville vært bedre, 1000,- kr mer for så lite er ikke verd det.Ville heller ikke prøvd på noe dårlig stunt når det gjaldt 9800Se.. det er dårligere på flere måter. 9800pro ! Eneste betydelige forskjellen på 9800SE er 4 untested og software disabled pipelines. Det kjører på nøyaktig samme frekvenser som 9800 PRO. Bare sørg for å få et med 256bit buss. Allikevel, det er ikke 100% sikkert for at det går. Ville nå heller bare kjøpt ett 9800pro jeg da men.. Lenke til kommentar
joffe11 Skrevet 2. november 2003 Forfatter Del Skrevet 2. november 2003 Lian Li kabinett er litt problematisk da de ikke tilbyr dette på komplett.no :grine: De selger alskens kabinetter og greier på microplex.no, og de er svært pålitelige. Minst like pålitelige og greie som komplett. Uansett setter ikke komplett sammen PC'ene man kjøper på selvbygger? Eller tar jeg feil? Det var i hvert fall en annen tråd her hvor fyren fikk tilsendt PC'en sin i smådeler enda han hadde kjøpt såkalt "hel" PC. De setter sammen pc'en når man kjøper pc-bygger Lenke til kommentar
bureaucrator Skrevet 2. november 2003 Del Skrevet 2. november 2003 DVD-spiller 0G DVD-brenner? Begge deler?Er ikke det helt unødvendig? (Men selvfølgelig: En PC til 25.000,- skrider langt utenfor nødvendighetenes rike.) Lenke til kommentar
Caliber Skrevet 2. november 2003 Del Skrevet 2. november 2003 25000kr til pc er jo ekstremt mye, burde kunne få mye råe komponenter ut av det busjettet. Ville vurdert LCD-skjerm hvis du ikke er hardcore gamer. Kanskje 1024mb DDR-RAM, skal du ikke overklokke velg PC3200 minne, skal du klokke gå opp til pc4000 eller høyere. Skal du være framtidsrettet kjøper du Abit's IC7-MAX3 hovedkort, det støtter nemlig Intels kommende prosessor, Prescott og er et veldig godt kort i følge mange. - Cal Lenke til kommentar
shahin Skrevet 2. november 2003 Del Skrevet 2. november 2003 Idiotisk at mange svarer uten å lese hele tråden, han har sagt at det er firmakjøp og han derfor må kjøpe alt på Komplett (pga 3år garanti ved bruk av PC-bygger). Da hjelper det ikke å påpeke at han skal kjøpe lianli fra microplex fordi espen faale er fet og kul + og at han bør voltmodde hovedkortet osv + + Lenke til kommentar
Sir Zu Zwat Skrevet 2. november 2003 Del Skrevet 2. november 2003 Ikke bruk pcbyggern!! Mange tusen kroner dyrere... Jeg mener det.... Lenke til kommentar
Vanessa Skrevet 2. november 2003 Del Skrevet 2. november 2003 Idiotisk at mange svarer uten å lese hele tråden, han har sagt at det er firmakjøp og han derfor må kjøpe alt på Komplett (pga 3år garanti ved bruk av PC-bygger). Da hjelper det ikke å påpeke at han skal kjøpe lianli fra microplex fordi espen faale er fet og kul + og at han bør voltmodde hovedkortet osv + + Nå kommer ikke disse tingene frem før et stykke ned i tråden da, og ikke vet vel jeg hva slags regler firmaet hans har Dessuten har jeg ikke for vane å lese sekundære semi-private postinger hvor folk diskuterer detaljer, hvis det ikke står hardware referanser, før jeg kommer med min mening. Jeg bare 'scanner' tråder etter hardware detaljer og svar før jeg gjør mine rekomendasjoner Ikke vits å bli sur pga. det Lenke til kommentar
joffe11 Skrevet 2. november 2003 Forfatter Del Skrevet 2. november 2003 Hei igjen Takk for mange råd. Jeg er avhengig av å kjøpe alt fra samme webshop. Hvorfor jeg velger "PC-bygger" på komplett er: 1. Har aldri bygget før. 2. Virker som jeg får bedre garanti, enn hvis jeg bygger selv. Husk at det er forskjellige regler mht forbrukerkjøp og firmakjøp når det gjelder reklamasjon/ garanti. Lenke til kommentar
Vanessa Skrevet 2. november 2003 Del Skrevet 2. november 2003 2. Virker som jeg får bedre garanti, enn hvis jeg bygger selv. Hmm, vet nå ikke det. Om ikke helmaskinsgarantien deres er høyere. Det er hvertfall 2 år på komponenter i henhold til loven. Fabrikasjonsfeil altså. Det er også stor fare for at du selv kan ødelegge dem om du er uerfaren. Hvis PC-byggeren deres er mangelfull er det bare å sende en mail til [email protected] og f.eks be om mere minne enn den max som er fastsatt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå