Zork- Skrevet 23. januar 2015 Del Skrevet 23. januar 2015 (endret) løst Endret 3. oktober 2015 av Zork- Lenke til kommentar
Techpoint Skrevet 23. januar 2015 Del Skrevet 23. januar 2015 Dette kommer nok veldig an på arbeidsgiveren du har vært hos. Er det litt uformell stemning osv. så er nok dette neppe noe som gjør deg uaktuell. Så er det jo klart måten du sa det på da, som vi ikke vet noe om. Hadde du f.eks en negativ tone selv når du sa det, for det kan slå ut noe mer negativt i forhold til andre kandidater. Lenke til kommentar
Zork- Skrevet 23. januar 2015 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2015 (endret) Nå så er det jo snakk om et jobbintervju for stilling som telefonselger, så jeg tror kanskje det ikke er så negativt som jeg innbiller meg. Arbeidsgiveren virket ganske ung og det samme kan jeg si om de som var ansatt der. Jeg hadde en kjempe fin tone da vi snakket, jeg smilte og vi lo litt så ja... det var vel ikke helt formell stemning der heller. Får vel håpe på det beste siden det ikke er så mye jeg kan gjøre med det nå. Endret 23. januar 2015 av Zork- Lenke til kommentar
Techpoint Skrevet 23. januar 2015 Del Skrevet 23. januar 2015 Ok, ja i et slikt tilfelle tror jeg ikke det spiller noen rolle Lenke til kommentar
sdfsdfjk Skrevet 23. januar 2015 Del Skrevet 23. januar 2015 Uavhengig av hva du sier så får du jobben som telefonselger. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå