Lexler Skrevet 2. november 2003 Del Skrevet 2. november 2003 Når jeg sletter noe på HDen min, tar det flere dager før den ledige plassen blir registrert. Heromdagen ble HDen min full, jeg sletta mange store filer, men det tok flere dager før maskinen fant ut at den hadde plass på disken.... Hvorfor tar dette så lang tid, og er det noe jeg kan gjøre med det? Lenke til kommentar
shahin Skrevet 2. november 2003 Del Skrevet 2. november 2003 Mulig du bruker papirkurv i Windows? Selv disabler jeg denne funksjonen med en gang jeg installerer Windows, når jeg sletter noe vil jeg at det skal bli borte med en gang, og ikke mellomlagret her i ukesvis. Lenke til kommentar
SunMaster Skrevet 2. november 2003 Del Skrevet 2. november 2003 Kanskje du har installert Norton Antivirus ? Den installerer automatisk en "beskyttet" trashcan sak. Lenke til kommentar
Lexler Skrevet 2. november 2003 Forfatter Del Skrevet 2. november 2003 vel... når jeg sletter bruker jeg shift + delete. da skal de slettes helt uten å havne i papirkurven.... eller tar jeg feil? det hjelper ikke å tømme papir kurven heller... Jeg har disablet norton greia... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå