Gå til innhold

Trenger litt hjelp til å finne en god bærbar

Kakofoni

Anbefalte innlegg

Heisann folkens,

Min bærbar begynner å synge på siste verset nå. Harddisken er ødelagt og den begynner å bli lite pålitelig. Til gjengjeld har jeg hatt den i ca. 3 år så det er no hard feelings.

Men jeg synes det er vanskelig å finne en ny PC, jeg klarer ikke å orientere meg helt i alt sammen. Jeg har nå en Asus U36SD etter tips fra forumet her og den har jeg vært kjempefornøyd med. Lang batterilevetid (selv nå), god skjerm og noenlunde høy ytelse (dvs til å surfe på nettet, høre musikk med headset/anlegg, bruke Office, osv.) og ganske lett (siden jeg er student så bærer jeg med meg pc-en ganske mye). Jeg bruker PC ganske ofte.

Prisklasse, underkant av 6000.

Noen som har noen tips til meg, hvor jeg kan begynne å lete, osv.?

Jeg har et oppfølgingsspm.: Jeg er for øyeblikket i Tyskland. Noen som vet hvordan det er å bestille fra norske nettbutikker? Jeg kommer ikke til å være her for alltid og jeg er opptatt av å kunne benytte meg av garantien. Det er litt på siden, men jeg kan jo spørre.

Takk for svar!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Når batteriet fortsatt er bra og du ellers er fornøyd med PCen synes jeg du heller skal kjøpe ny SSD. Når prosessor er såpass rask, så vil nok en SSD gjøre PCen din en del raskere til f.eks. oppstart.

Du må passe på at lisensnøkkelen på undersiden fortsatt er leselig. Så må du få tak i en Windows-plate av riktig type (tipper Home premium), og den bør helst være 64bit. Disken må kopieres til en minnepenn, eller eventuellt låne en ekstern DVD-leser.

Endret av Kongeskipet
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...