Gjest Gjest slettet-ld9eg7s96q Skrevet 23. januar 2015 Del Skrevet 23. januar 2015 Da må man la vær og stemme. De juger hele gjengen. Ja, det var poenget mitt da Lenke til kommentar
Gjest Slettet-7WVSGN Skrevet 23. januar 2015 Del Skrevet 23. januar 2015 Jeg stemmer AP fordi det er strategisk for meg. Det er andre partier på venstresiden jeg er mer enig med, men jeg velger å stemme på AP, da det er viktigere for meg å fjerne de blå fra regjering, enn det er å få inn småpartiene på venstresiden. så du er villig til å ofre barna dine sin fremtid for deg selv? Darwin ville gitt deg en thumbs down.... din families tre vil nok råtne fort ps: har du mac? jeg vedder 100 kr på at du har mac... i hvertfall har du iPhone...basert på dine uttalelser På hvilke måte er Arbeiderpartiet bedre en en regjering med FRP? FRP står da i det minste opp for en strengere innvandringslov og bedre integreringspolitikk. AP fikk oss også inn i EØS avtalen... samt at støre snakket med hamas som igjen er skylden for 2000 døde i gaza..... Lenke til kommentar
stigfjel Skrevet 23. januar 2015 Del Skrevet 23. januar 2015 Da må man la vær og stemme. De juger hele gjengen. Stemmer man ikke kan man ikke klage på hvordan samfunnet utvikler seg. Synes forøvrig at TS begår noen grove overtramp. Det å feie alle under en kam, forhåndsdømme og generalisere er ting jeg gjerne overlater til sosialistisk side å bedrive. 1 Lenke til kommentar
Gothminister Skrevet 23. januar 2015 Del Skrevet 23. januar 2015 Jeg ga deg en thumbs up...nå må du gi meg en. på forhånd takk <3 Greit, men bare for å understreke hvor lite seriøst jeg tar dette med stemmer og denne tråden i særdeleshet Dette er jo bare en tulletråd. Selv om jeg ikke kan forstå hvordan folk kan stemme på AP. Like lite som jeg ikke kan forstå dem som til neste Stortingsvalg vil stemme på FrP. Makan til tullepartier som FrP og AP skal man lete etter. De juger deg rett opp i tryne begge disse partiene, mens saueflokken dilter etter. 1 Lenke til kommentar
Imsvale Skrevet 23. januar 2015 Del Skrevet 23. januar 2015 Det å feie alle under en kam, forhåndsdømme og generalisere er ting jeg gjerne overlater til sosialistisk side å bedrive. Den var god, du! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-7WVSGN Skrevet 23. januar 2015 Del Skrevet 23. januar 2015 Jeg ga deg en thumbs up...nå må du gi meg en. på forhånd takk <3 Greit, men bare for å understreke hvor lite seriøst jeg tar dette med stemmer og denne tråden i særdeleshet Dette er jo bare en tulletråd. Selv om jeg ikke kan forstå hvordan folk kan stemme på AP. Like lite som jeg ikke kan forstå dem som til neste Stortingsvalg vil stemme på FrP. Makan til tullepartier som FrP og AP skal man lete etter. De juger deg rett opp i tryne begge disse partiene, mens saueflokken dilter etter. Jeg har heldigvis aldri stemt på noe parti og kommer nok ikke til å gjøre det i en nær fremtid heller. Lenke til kommentar
Gjest Gjest slettet-ld9eg7s96q Skrevet 23. januar 2015 Del Skrevet 23. januar 2015 Jeg ga deg en thumbs up...nå må du gi meg en. på forhånd takk <3 Greit, men bare for å understreke hvor lite seriøst jeg tar dette med stemmer og denne tråden i særdeleshet Dette er jo bare en tulletråd. Selv om jeg ikke kan forstå hvordan folk kan stemme på AP. Like lite som jeg ikke kan forstå dem som til neste Stortingsvalg vil stemme på FrP. Makan til tullepartier som FrP og AP skal man lete etter. De juger deg rett opp i tryne begge disse partiene, mens saueflokken dilter etter. Du var jo en uttalt FrP tilhenger tidligere så jeg går ut ifra at du finner noen av svarene på spørsmålet ditt der? Lenke til kommentar
Gothminister Skrevet 23. januar 2015 Del Skrevet 23. januar 2015 Jeg ga deg en thumbs up...nå må du gi meg en. på forhånd takk <3 Greit, men bare for å understreke hvor lite seriøst jeg tar dette med stemmer og denne tråden i særdeleshet Dette er jo bare en tulletråd. Selv om jeg ikke kan forstå hvordan folk kan stemme på AP. Like lite som jeg ikke kan forstå dem som til neste Stortingsvalg vil stemme på FrP. Makan til tullepartier som FrP og AP skal man lete etter. De juger deg rett opp i tryne begge disse partiene, mens saueflokken dilter etter. Du var jo en uttalt FrP tilhenger tidligere så jeg går ut ifra at du finner noen av svarene på spørsmålet ditt der? Jeg har vært aktiv i Frp siden 1984. Men jeg har hele tiden sagt at om ikke FrP følger det de har sagt i alle år, så melder jeg meg ut. Det har jeg selvsagt gjort. Jeg er konsekvent. Noe svært få egentlig er, dessverre. Jeg tror politikere måtte skjerpet seg om vi velgerne stilte litt mer krav til dem. 2 Lenke til kommentar
Empath Skrevet 23. januar 2015 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2015 http://www.nettavisen.no/nyheter/--kvinne-voldtatt-av-to-menn-pa-parkeringsplass/8533999.html Told u... See what happens, Larry? See what happens when u fuck a stranger in the ass?!?! Lenke til kommentar
Gothminister Skrevet 23. januar 2015 Del Skrevet 23. januar 2015 http://www.nettavisen.no/nyheter/--kvinne-voldtatt-av-to-menn-pa-parkeringsplass/8533999.html Told u... See what happens, Larry? See what happens when u fuck a stranger in the ass?!?! Bare en del av berikelsen. Ikke noe og bry seg med. 1 Lenke til kommentar
fivebigcities Skrevet 23. januar 2015 Del Skrevet 23. januar 2015 Sine egne politiske meninger til side; burde man ikke være i stand til å forstå hvorfor noen kan synes det er greit å stemme på et parti, når det er såpass mange som stemmer på partiet? Ikke at popularitet i seg selv er noen grunn til å stemme på et parti. Men du burde jo formodentlig være i stand til å forstå hvordan noen av disse som stemmer på Arbeiderpartiet tenker, når det er såpass mange av dem. Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 23. januar 2015 Del Skrevet 23. januar 2015 Tulletråd. Personangrep er fjernet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg