AfterGlow Skrevet 23. januar 2015 Del Skrevet 23. januar 2015 Dropbox lanseres endelig til Windows Phone-plattformen.Nå får Windows Phone-eiere også mulighet til å ta del i nettsky-moroa Lenke til kommentar
Danda Skrevet 23. januar 2015 Del Skrevet 23. januar 2015 Så med andre ord er det ganske likt som onedrive? 1 Lenke til kommentar
borger Skrevet 23. januar 2015 Del Skrevet 23. januar 2015 Eigil,eigil!skal vi ta din overskrift bokstavelig, vil det si at du ikke har mye innsikt i hva Windows phone er(du er vel Tech journalist?). har sjøl snart i 3 (tre) år hatt denne tjenesten fra Microsoft, både på pc'n OG (Windows)telefonen min, telefonen er sågar over 3 år gammel.tjenesten har for øvrig tror jeg bytta navn minst to ganger etter introduksjon. 2 Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082 Skrevet 23. januar 2015 Del Skrevet 23. januar 2015 "Nå får Windows Phone-eiere også mulighet til å ta del i nettsky-moroa" Jeg har allerede hatt det moro med nettskyen i form av OneDrive. Lenke til kommentar
HiSpeed Skrevet 23. januar 2015 Del Skrevet 23. januar 2015 "Nå får Windows Phone-eiere også mulighet til å ta del i nettsky-moroa" Er dette et seriøstminnlegg? 1 Lenke til kommentar
nebrewfoz Skrevet 23. januar 2015 Del Skrevet 23. januar 2015 Med bare "2GB free" fremstår ikke akkurat Dropbox som noe moro. De var tidlig ute med denne type tjenester, men såfremt man ikke er dypt investert i Dropbox finnes det mange gode alternativer. Copy.com, f.eks. Lenke til kommentar
Xaphoon Skrevet 23. januar 2015 Del Skrevet 23. januar 2015 Vurdere en karriere som standupkomiker...? Du HAR hørt om OneDrive? Tidligere Skydrive... 2 Lenke til kommentar
TheMoonMan Skrevet 23. januar 2015 Del Skrevet 23. januar 2015 Må være den dummeste artikkelen jeg har lest her på utrolig lenge. Snakk om å mangle selv et lite snev av innsikt i teknologiverdenen. Dette tek.no nettverket har vært fullstendig søppel helt siden den seneste oppdateringen hvor amobil ble tek. Latskap x 1000. Flaut, jævlig. Så langt bak mål det er mulig å komme. Gå hjem å skam dere. 1 Lenke til kommentar
AfterGlow Skrevet 23. januar 2015 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2015 Takk for konstruktive innspill. Jeg kjenner selvsagt til OneDrive, og tittelen var definitivt misvisende, nå endret. =) Lenke til kommentar
Xaphoon Skrevet 23. januar 2015 Del Skrevet 23. januar 2015 "enda flere muligheter" høres unektelig mye bedre ut ? Kan jo også nevnes at det er Rudy Huyn som står bak appen. Laget som universell app for Windows. Ellers fungerer OneDrive også helt utmerket på mobil/brett/pc med automatisk opplasting/sikkerhetskopi/samkjøring og med veldig mye større gratis lagringsplass 2 Lenke til kommentar
gneren Skrevet 23. januar 2015 Del Skrevet 23. januar 2015 Huff-huff må ha fått drypp. Lenke til kommentar
entilfeldigbruker Skrevet 23. januar 2015 Del Skrevet 23. januar 2015 Som om ikke OneDrive er bra nok? Det er blitt tilrettelagt WP7 og WP8 i årevis. Det at Dropbox nå melder sin velkomst sier vel bare at de har tapt markedsandeler de ønsker å ta tilbake. Lenke til kommentar
MirusMentis Skrevet 24. januar 2015 Del Skrevet 24. januar 2015 Hva med cloudSix? Jeg har hatt denne på WP en god stund nå. Det er også et Rudy Hyun produkt, og laster opp direkte til Dropbox. Det gir også samme muligheter som f.eks å pinne favoritter etc.. Lenke til kommentar
A_lona Skrevet 24. januar 2015 Del Skrevet 24. januar 2015 Dette var en litt morsom sak som nå har blitt endret flere ganger. Fra å ha en direkte latterlig heading så er saken blitt til en ganske intetsigende sak både i heading og innhold. Det er som regel veldig greit å sette seg inn i en sak før man begynner oversetterjobben. Det er også utvilsomt bra å følge med hva som skjer på denne fronten, uansett oversetterjobb eller ikke. Min tittel til denne saken ville kanskje vært: Dropbox klar for Windows Phone - hvorfor først nå? Deretter kunne du ha skrevet om at vi har hatt OneDrive (som uka før denne ble skrevet ble omtalt som best i test av VG http://www.vg.no/forbruker/teknologi/data-og-nett/her-lagrer-du-best-og-mest-i-skyen/a/23374141/)og da heller prøvd å finne svaret på hvorfor Windows Phone eiere vil bytte bort 1 TB lagringsplass med 2 giga.... men, det forutsetter at man velger en bedre vinkling av en sak, eller helt dropper saken. 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg