Gothminister Skrevet 23. januar 2015 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2015 Hvem skal få puste ut litt? De som pisker Raif Badawi med 50 piskeslag hver fredag i 20 uker har fått pustet ut de siste to ukene da verdens protester har utsatt straffen. De som halshugger mennesker på grunn av krenkelse av islam har ikke fått noen pustepause de siste 1400 årene. De som diskriminerer og mishandler kvinner har ikke fått puste ut litt. Jeg har praktisert å gi masse øksehugg til det ikke er mer å hogge på. For så å brenne opp alle kroppsdelene som ligger igjen. Og sånn har jeg med skrik og skrål tvunget enhver ekstremist til å forstå hvordan verden fungerer. Det er en hard jobb med denne pisken og øksa. Så det er klart disse stakkars muslimer må få en pause. Lenke til kommentar
Civilix Skrevet 23. januar 2015 Del Skrevet 23. januar 2015 La oss håpe video av showet blitt gitt ut eller sendt på tv, hadde vært artig å se. 1 Lenke til kommentar
Gothminister Skrevet 23. januar 2015 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2015 La oss håpe video av showet blitt gitt ut eller sendt på tv, hadde vært artig å se. Det kommer nok på DVD. Så blir det spennende om NRK eller noen andre sender det. Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 23. januar 2015 Del Skrevet 23. januar 2015 (endret) Skal vi ta hensyn til ekstreme Geir? Du og jeg skal nok ikke det. Men vi er ikke kringkastingssjefer... Geir Endret 23. januar 2015 av tom waits for alice Lenke til kommentar
Gothminister Skrevet 23. januar 2015 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2015 Skal vi ta hensyn til ekstreme Geir? Du og jeg skal nok ikke det. Men vi er ikke kringkastingssjefer... Geir Hvem vet om jeg egentlig er det? Eller tror jeg er det 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+2534 Skrevet 23. januar 2015 Del Skrevet 23. januar 2015 Jeg er ikke religiøs av meg, men har litt imot å krenke folks religioner. Jeg mener at man skal akseptere det hvis noen krenker religionen din, MEN jeg ser heller ikke poenget med å krenke andres religioner bare fordi man har ytringsfrihet. Man trenger ikke gjøre narr av andre mennesker sin tro kun for å være ond og slem, men når trossystemet er basert på overtro (ja vi må faktisk erkjenne at religion er overtro) så man man faktisk tåle å få høre det. Men man har et valg da: man kan enten velge å bli dritkrenket, eller så kan man heve seg over det som andre sier. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 23. januar 2015 Del Skrevet 23. januar 2015 Selv om alle religioner skal krenkes, så er det vel ingen som er i tvil om hva dette handler om, nemlig den mest upopulære religionen i øyeblikket, Islam!? Og hva med at de allerede har fått hijabben full, er det ikke da mest fornuftig å la de få puste litt ut? Hvorfor skal muslimer få puste ut? De har på ingen måte fått det deres ideologi fortjener. Skal vi la rasister og nazister få puste ut, skal vi synes synd på dem? De kan takke seg selv for at de står for det de gjør. De fortjener all den hets og sjikane vi kan få trykket ut av oss. Kampen mot barbariske rasistiske ideologier har nettopp startet. Vel, det får være din mening om den saken, men jeg lurer på hvorfor du sakser bort den siste biten av posten, hvor jeg underbygger meningen med egne direkte erfaringer, og ender opp med ett spørsmål Betyr det at hvis jeg hadde hatt erfaringer som du kunne kjenne deg selv igjen i, så hadde du tatt de med, men siden du ikke har hatt de samme, så falt de bort? Jeg har altså stor tro på å velge tid og sted med større omhu i sånne saker, og ikke la meg presse til å gå for nærmeste sted og at nå er bestandig den riktigste tid for krig Jeg vet ikke helt hvem du snakker om når du sier "de", og minner deg på om at de fleste i den gruppen er vanlige folk som ikke gjør særlig annet enn oss, så hvorfor skal ikke de få litt fred - skal alle behandles som stridende til enhver tid, og til krigen er tapt eller vunnet? Våre egne nazister og overløpere etter siste verdenskrig, gikk for det meste fri, eller tjente grovt på både krigen og det som fulgte etterpå - det var bare smårusket, tyskertøser og sånt som virkelig fikk smake pisken vår. Skal jeg kverke alle de norske rasistene jeg jobber sammen med nå? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-7WVSGN Skrevet 23. januar 2015 Del Skrevet 23. januar 2015 (endret) http://www.nrk.no/verden/titusener-protesterer-mot-charlie-hebdo-1.12168782 http://www.hegnar.no/okonomi/artikkel533091.ece http://www.france24.com/en/20150117-charlie-hebdo-protests-niger-pakistan-algiers-zinder-france/ Linkene øverst viser bare hvor mye vi trenger flere publiseringer fra charlie hebdo. De tåler ingen ting og dette må gjøres noe med. Endret 23. januar 2015 av Slettet-7WVSGN Lenke til kommentar
Gothminister Skrevet 23. januar 2015 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2015 http://www.nrk.no/verden/titusener-protesterer-mot-charlie-hebdo-1.12168782 http://www.hegnar.no/okonomi/artikkel533091.ece http://www.france24.com/en/20150117-charlie-hebdo-protests-niger-pakistan-algiers-zinder-france/ Linkene øverst viser bare hvor mye vi trenger flere publiseringer fra charlie hebdo. De tåler ingen ting og dette må gjøres noe med. Og dette er folk som venstresiden verdener om. De samme folka som i dag liksom er for ytringsfriheten. Patetiske mennesker. Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 23. januar 2015 Del Skrevet 23. januar 2015 Aldri så galt så er det godt for noe: Goth får langet ut mot "venstresiden" nok en gang. Geir 1 Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 23. januar 2015 Del Skrevet 23. januar 2015 (endret) http://www.nrk.no/verden/titusener-protesterer-mot-charlie-hebdo-1.12168782 http://www.hegnar.no/okonomi/artikkel533091.ece http://www.france24.com/en/20150117-charlie-hebdo-protests-niger-pakistan-algiers-zinder-france/ Linkene øverst viser bare hvor mye vi trenger flere publiseringer fra charlie hebdo. De tåler ingen ting og dette må gjøres noe med. tøft hvis du reiste ned til der det smeller "som vanlig" etter at vi har gapskattet oss ferdig over noen tåpelige streker her i våre trygge omgivelser med vår kjære ytringsfrihet, og så sendt oss ett ekte gapskratt live in action - hjem å le litt sammen med familiene som rammes osv mer troverdig synes nå jeg Endret 23. januar 2015 av Bruker-95147 Lenke til kommentar
M98kF1 Skrevet 23. januar 2015 Del Skrevet 23. januar 2015 Hvorfor begrense seg til religioner??? Yttringsfrihet, demokrati, nasjonalstaten, sentralbanken, velferdsstaten, kongen, skijentene, lærerene, oljearbeiderene, legene, de trygdede, bøndene og alle de andre hadde også hatt godt av å virkelig krenkes litt av og til Lenke til kommentar
Civilix Skrevet 23. januar 2015 Del Skrevet 23. januar 2015 Hvorfor begrense seg til religioner??? Yttringsfrihet, demokrati, nasjonalstaten, sentralbanken, velferdsstaten, kongen, skijentene, lærerene, oljearbeiderene, legene, de trygdede, bøndene og alle de andre hadde også hatt godt av å virkelig krenkes litt av og til De fleste på den listen blir det spøkt om, om de blir krenket er opp til den enkelte, jeg er ganske sikker på at noen blir krenket av noen av de groveste utsagna. For øvrig finner du ingen som går ut å sier at man ikke skal spøke med leger og bønder, det er bare religion som har den spesielle situasjonen at mange føler de må forsvares mot "slemme ord". Lenke til kommentar
Abigor Skrevet 23. januar 2015 Del Skrevet 23. januar 2015 (endret) Hvorfor begrense seg til religioner??? Yttringsfrihet, demokrati, nasjonalstaten, sentralbanken, velferdsstaten, kongen, skijentene, lærerene, oljearbeiderene, legene, de trygdede, bøndene og alle de andre hadde også hatt godt av å virkelig krenkes litt av og til Så du vil ha sjikane av nålevende mennesker? På grunn av...? Men saken er at absolutt alt utenom religion er ok å tulle med. Bare se på Nytt på nytt, de spøker med alt du nevner der hver eneste uke. Men en ting de sjeldent eller aldri tør å spøke om er religion og kanskje aller mest islam. Det er det eneste gjenværende tabu. Endret 23. januar 2015 av Abigor Lenke til kommentar
M98kF1 Skrevet 23. januar 2015 Del Skrevet 23. januar 2015 [...]Så du vil ha sjikane av nålevende mennesker? På grunn av...?[...] Jeg vil ha sjikane, krenking og latterliggjøring av det meste hele tiden...Nå er det en stund siden jeg har giddet å se "nytt på nytt", men så vidt jeg husker så spøker de med alt; så lenge det er ufarlig. Har aldri sett noe som virkelig opprører folk eller som rører ved noe som helst vanskelig. Nå har vi endelig fått til å håne kristendommen på det groveste, og islamkrenking er på god vei (i vårt hjørne av verden), men alle vi andre er det ingen som tør å røre.... Hvorfor får ikke jeg sviende satire rett i trynet hver onsdag? Det finnes noen som pirker litt i kanten av såret, men det er relativt sjelden at ett helt vanlig norsk menneske får utfordret sine tanker uten å oppsøke utfordringene selv 1 Lenke til kommentar
Gothminister Skrevet 24. januar 2015 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2015 Hvorfor begrense seg til religioner??? Yttringsfrihet, demokrati, nasjonalstaten, sentralbanken, velferdsstaten, kongen, skijentene, lærerene, oljearbeiderene, legene, de trygdede, bøndene og alle de andre hadde også hatt godt av å virkelig krenkes litt av og til Helt enig. Alle bør kunne sjikaneres og hetses litt, spesielt om de stikker nesa frem. Vi har blitt en nasjon av puddinger som har et alt for stort selvbilde. Litt for man tåle i dette samfunnet. Er du bleikfeit, så skader det ikke å høre det Lenke til kommentar
Gothminister Skrevet 24. januar 2015 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2015 Jeg vil ha sjikane, krenking og latterliggjøring av det meste hele tiden... Liker din humor. Litt sjikane og hets, går aldri av moten Lenke til kommentar
Gothminister Skrevet 24. januar 2015 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2015 Aldri så galt så er det godt for noe: Goth får langet ut mot "venstresiden" nok en gang. Geir Man må benytte de muligheter man har Geir. Man kan aldri få sjikanert venstresiden nok. Lenke til kommentar
Politrikks Skrevet 24. januar 2015 Del Skrevet 24. januar 2015 Jeg er ikke religiøs av meg, men har litt imot å krenke folks religioner. Jeg mener at man skal akseptere det hvis noen krenker religionen din, MEN jeg ser heller ikke poenget med å krenke andres religioner bare fordi man har ytringsfrihet. Har du tenkt på at du kan krenke noen med den uttalelsen? Lenke til kommentar
Gothminister Skrevet 24. januar 2015 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2015 Jeg er ikke religiøs av meg, men har litt imot å krenke folks religioner. Jeg mener at man skal akseptere det hvis noen krenker religionen din, MEN jeg ser heller ikke poenget med å krenke andres religioner bare fordi man har ytringsfrihet. Har du tenkt på at du kan krenke noen med den uttalelsen? Nå ble jeg krenket. Men jeg liker det, en god følelse faktisk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå