Tvillingsjel Skrevet 5. februar 2015 Del Skrevet 5. februar 2015 Alle svangerskap er ulike. Når man er gravid så blir man veldig ofte veldig trøtt og spesielt i første trimester. Jeg sov lett i et par timer etter jobb og la meg klokka ti om kvelden i tillegg når jeg gikk med førstemann. Man skal lage en baby, det krever energi og det er en fulltidsjobb - man kan ikke ta pause fra det. Det er mange tilleggsplager man kan få også. Bør kanskje sjekke jernverdiene hos legen? Det finnes vitamintilskudd for gravide som har ekstra d-vitamin og folat som de selger på apotekene. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 5. februar 2015 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2015 Alle svangerskap er ulike. Når man er gravid så blir man veldig ofte veldig trøtt og spesielt i første trimester. Jeg sov lett i et par timer etter jobb og la meg klokka ti om kvelden i tillegg når jeg gikk med førstemann. Man skal lage en baby, det krever energi og det er en fulltidsjobb - man kan ikke ta pause fra det. Det er mange tilleggsplager man kan få også. Bør kanskje sjekke jernverdiene hos legen? Det finnes vitamintilskudd for gravide som har ekstra d-vitamin og folat som de selger på apotekene. Hun har alltid forsovet seg minst 1-2 ganger i uka før hun ble gravid. Etter hun ble det, fprsover hun seg omtrent 6 ganger i uka..og hun sover gjerne gjennom hele skolegangen også uten å våkne. Og det er et stort problem. Hun har begynt å ta slike vitaminer, og da har all eksemen hennes begynt å bli borte, og hun er nesten ikke kvalm lenger pga graviditet. Anonymous poster hash: 7685e...2cc Lenke til kommentar
Tvillingsjel Skrevet 5. februar 2015 Del Skrevet 5. februar 2015 Har hun prøvd å ta opp det med søvnbehovet med fastlegen sin? Siden hun hadde søvnproblemer før hun ble gravid også så høres det ut som det ligger noe mer bak. Kvalmen vil avta for de fleste når man kommer litt uti graviditeten, men det hender den er der hele tiden også. Det finnes ingen fasit siden hvert svangerskap er ulikt. Jeg var veldig lite kvalm på nr 1 og på nr 2 var jeg småkvalm hele tiden. Brukte hun å legge seg sent før? Sover hun dårlig? Urolig? Lenke til kommentar
Kakofoni Skrevet 5. februar 2015 Del Skrevet 5. februar 2015 Jeg synes det er spesielt at hun ikke vil ta tak i dette selv, og blir irritert når du kommer med forslag. For meg virker det som hun har en grunn til å forsove seg sånn. Lenke til kommentar
Tvillingsjel Skrevet 6. februar 2015 Del Skrevet 6. februar 2015 Jeg synes det er spesielt at hun ikke vil ta tak i dette selv, og blir irritert når du kommer med forslag. For meg virker det som hun har en grunn til å forsove seg sånn. Irritert på meg? Jaja, for all del. Dersom hun har en grunn til det så kanskje hun trenger noen å prate med da, men det er kanskje et nytt forslag det Lenke til kommentar
Kakofoni Skrevet 6. februar 2015 Del Skrevet 6. februar 2015 Jeg synes det er spesielt at hun ikke vil ta tak i dette selv, og blir irritert når du kommer med forslag. For meg virker det som hun har en grunn til å forsove seg sånn. Irritert på meg? Jaja, for all del. Dersom hun har en grunn til det så kanskje hun trenger noen å prate med da, men det er kanskje et nytt forslag det Henvendte meg til trådstarter altså. Hun blir irritert på ts, jeg er ikke irritert på deg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå