eddieeagle Skrevet 2. november 2003 Del Skrevet 2. november 2003 Dere må unnskylde dette nybegynner spørsmålet... Hvordan sender man MMS meldinger på Motorola T720i? Har NetCom abb. og har satt opp telefonen i henhold til mms.netcom.no sine instrukser. Skal sende et bilde til en mailadresse for å teste tenkte jeg, men får ikke dette til. Det kan være ganske enkelt jeg som ikke vet hvordan (og manualen er jo ikke særlig god da...) Lenke til kommentar
krizkriz Skrevet 2. november 2003 Del Skrevet 2. november 2003 Du sendte vel MMS Nokia til 1999? Da vil du få innstillingene rett in på mobilen, du trenger bare å svare ja for å lagre. Prøv å sende MMS til deg selv så ser du om det virker. Lenke til kommentar
eddieeagle Skrevet 3. november 2003 Forfatter Del Skrevet 3. november 2003 MMS **Nokia** ?? På mms.netcom.no såg det ut som en slik automatisk innstillingsgreie ikke er tilgjengelig for Motorola T720i, og at denne måtte stilles inn manuelt. Det fungerer altså ikke. Lenke til kommentar
eddieeagle Skrevet 5. november 2003 Forfatter Del Skrevet 5. november 2003 Er det noen som har T720i og NetCom og som kan sende MMS? Er det bare jeg som ikke vet hvordan jeg skal sende MMS. Alle oppsett er i henhold til NetCom og alt er aktivert... Lenke til kommentar
zn00ker Skrevet 9. november 2003 Del Skrevet 9. november 2003 Du sendte vel MMS Nokia til 1999?Da vil du få innstillingene rett in på mobilen, du trenger bare å svare ja for å lagre. Prøv å sende MMS til deg selv så ser du om det virker. Hadde han bare hatt Nokia tlf og ikke Motorola så...... eddieeagle; Hadde selv en T720i med NetCom abb. men fikk ikke MMS til å funke. Ta den med der du kjøpte den og hør om det er noe dem kan gjøre. Lenke til kommentar
eblth Skrevet 9. november 2003 Del Skrevet 9. november 2003 Hva med å prøve oppsettene på Din Telefon ? Her er det oppsett for wap, gprs og mms... Til Motorola T720i... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå