HiAceRobin Skrevet 23. januar 2015 Del Skrevet 23. januar 2015 No har eg saumfart instillingane på Facebook utan hell, rett før eg boikotter heile driten. Er det mulig å skru av finessen som gjer at mine venner får opp kvar gong eg liker eller kommenterer, då dette popper opp på deiras nyheitsstraum. Eit stort takk til den som kjenner måten å stoppa detta på. Eit lite takk til den så kan bekrefta at det ikkje er mogleg. Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 25. januar 2015 Del Skrevet 25. januar 2015 Det går an for dine venner å huke av for at de ikke skal følge deg Lenke til kommentar
HiAceRobin Skrevet 26. januar 2015 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2015 Var det ein bekreftelse på at eg ikkje kan gjera stort med det? Lenke til kommentar
Zash Skrevet 26. januar 2015 Del Skrevet 26. januar 2015 Trykker du på på pilen ( v ) oppe i høyre hjørne, kan du velge å se ferre innlegg som dette. Mulig det hjelper. Lenke til kommentar
HiAceRobin Skrevet 26. januar 2015 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2015 Poenget var at eg vil ikkje dukke opp på mine venners nyhetslinje bare for å kommentere eller like et innlegg. Lenke til kommentar
Hvitetennposer Skrevet 27. januar 2015 Del Skrevet 27. januar 2015 Hvis du lager profilen din mer privat så er det mulig venner ikke ser alt du liker og kommenterer Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 27. januar 2015 Del Skrevet 27. januar 2015 Du kan prøve å skjule aktivitetsloggen. Ser selv etter en enkel måte å slette hele veggen min på. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå