Joachim_F Skrevet 23. januar 2015 Del Skrevet 23. januar 2015 Og slakt motstanderne for fote i det kommende spillet Besiege.Design absurde beleiringsvåpen 1 Lenke til kommentar
Licht Skrevet 23. januar 2015 Del Skrevet 23. januar 2015 My god, dette virker jo hysterisk morsomt. 2 Lenke til kommentar
Dore123m Skrevet 23. januar 2015 Del Skrevet 23. januar 2015 Vent, Linux? kommer vel trolig til Windows også da, vil jeg tro. Lenke til kommentar
Joachim_F Skrevet 23. januar 2015 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2015 Vent, Linux? kommer vel trolig til Windows også da, vil jeg tro. Det kommer til Windows også - alle plattformene er listet opp til høyre for artikkelen. Lenke til kommentar
Dore123m Skrevet 23. januar 2015 Del Skrevet 23. januar 2015 Vent, Linux? kommer vel trolig til Windows også da, vil jeg tro. Det kommer til Windows også - alle plattformene er listet opp til høyre for artikkelen. Nah, ser det nå. Takker for svar. Lenke til kommentar
OlaHaldor Skrevet 24. januar 2015 Del Skrevet 24. januar 2015 Kjøpte. Og gleder meg skrekkelig til å ta helg om noen timer! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå