vel Skrevet 21. februar 2002 Del Skrevet 21. februar 2002 Noen som vet om d kommet et Monkey Island 5. D hadde vært konge!! Lenke til kommentar
SoulDreamer Skrevet 24. februar 2002 Del Skrevet 24. februar 2002 Prøv å besøke hjemmesiden og spør dem. Husker ikke hvilket firma som lager dem.... jeg prøver fremdeles å få tak i 2 og 3....veit ikke tilfeldigvis om noen steder som selger dem billig?! Lenke til kommentar
Hidden Skrevet 24. februar 2002 Del Skrevet 24. februar 2002 (endret) Vårrengjøring. Endret 5. januar 2005 av Hidden Lenke til kommentar
ShapeShifter Skrevet 1. mars 2002 Del Skrevet 1. mars 2002 Monkey Island-serien er selvfølgelig laget av LucasArts (for svarte svingende!). http://www.lucasarts.com Det er ikke noen spesifikke planer for monkey island 5 enda, men ettersom fireren solgte såpass bra som det gjorde er det stor mulighet for dette. Lenke til kommentar
Corleone Skrevet 2. mars 2002 Del Skrevet 2. mars 2002 Spill MI4 - Escape From Monkey Island. Når du prater med den Voodoo-kjerringa, så spør henne hvorfor dere alltid møtes eller.no. Da får du vite at hun har en kontrakt på fem spill i MI-serien. Huska ikke helt hvordan det var *glemsk* Lenke til kommentar
the_ruthless Skrevet 11. mars 2002 Del Skrevet 11. mars 2002 Sykt. Likte ikke helt 3D-greia i firer'n... Gadd egentlig ikke spille det... Håper på bedre system... Gameplay. (Har heller ikke spilt treer'n, men det er fordi jeg ikke har fått tak i det enda... Har faktisk ener'n og toer'n på KJØPT ORIGINAL-disk!!) Lenke til kommentar
Corleone Skrevet 11. mars 2002 Del Skrevet 11. mars 2002 Quote: the_ruthless skrev (2002-03-11 08:43):Sykt.Likte ikke helt 3D-greia i firer'n... Gadd egentlig ikke spille det... Håper på bedre system... Gameplay.(Har heller ikke spilt treer'n, men det er fordi jeg ikke har fått tak i det enda... Har faktisk ener'n og toer'n på KJØPT ORIGINAL-disk!!) Vil du ha trea og fira da? Skal snart sette opp ny ftp, så jeg kan lage iso-fil til deg. Selv om MI4 ikke ser så innbydende ut som de andre spillene, så bør du spille den. Jeg synes MI3 var best da. Har ikke hatt tid til å spille meg gjennom MI2 enda :oops: Grim Fandango anbefales også på det varmeste! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå