PROuser Skrevet 23. januar 2015 Del Skrevet 23. januar 2015 Våknet opp og så det var kommet mørke merker på armen rett ved der de tok blodprøve fra. Hva er dette? Farlig? Akutt? Tenkte å gå på legevakten når de åpner.. Lenke til kommentar
Flodec Skrevet 23. januar 2015 Del Skrevet 23. januar 2015 Det der skjer hver eneste gang jeg tar blodprøve. Uten unntak. De fleste tilfeller så ser det enda verre ut hos meg. Ikke farlig. Det bare ser jævlig ut, og kan være litt ømt av og til. Lenke til kommentar
Hèxacôres Skrevet 23. januar 2015 Del Skrevet 23. januar 2015 Det der er ett lite merke og er helt ufarlig. Jeg har blåmerker store som fotballer rundt stikket etter at jeg har tatt blodprøver. Lenke til kommentar
PROuser Skrevet 23. januar 2015 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2015 Hva er det som egentlig skjer? Hvor lang tid varer det? Lenke til kommentar
Dragavon Skrevet 23. januar 2015 Del Skrevet 23. januar 2015 En liten blødning under huden som fortsetter etter at de har tatt blodprøven. Heilt normalt og ingenting å bry seg om, om du går på legevakten med det der kommer du til å bli tullingen de ler seg ihjel av på pauserommet etterpå 3 Lenke til kommentar
PROuser Skrevet 23. januar 2015 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2015 Droppet legevakten ja.. Tenker det har med at de ikke treffer helt 100% på blodåren.. Eller roter rund/stikker for langt.. Har aldri skjedd før på meg.. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 23. januar 2015 Del Skrevet 23. januar 2015 Om det utvikler seg til en tynn rød stripe som går oppover armen din så tar du turen umiddelbart. Ellers er det nok ingen grunn. Men om det gir deg peace of mind så ta turen. 1 Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 23. januar 2015 Del Skrevet 23. januar 2015 ikke farlig, du har fått litt blødning under huden bare. går bort av seg selv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå