boda Skrevet 23. januar 2015 Del Skrevet 23. januar 2015 Jeg kjøpte en PC for 4 år siden som jeg lurte på om det er vits å oppgradere eller bare investere i en ny. Den blir primært brukt til gaming Specs: Kabinett: Corsair Graphite 600T Midi Tower Sort Hovedkort: ASUS Rampage III Extreme, Socket-1366 Prosessor: Intel® Core? i7-960 Processor Minne: Corsair XMS3 DDR3 1600MHz 12GB CL9 Skjermkort: ZOTAC GeForce GTX 580 1536MB AMP! ® Vil gjerne ha forslag til hva jeg burde oppgradere om det ikke er bedre å kjøpe ny. Lenke til kommentar
sveibuen Skrevet 23. januar 2015 Del Skrevet 23. januar 2015 CPU kjøler viss du ikke har og blodklokk CPUen din!!! Kjøp nytt skjermkort! 970 eller 980! alt etter lommaboka Lenke til kommentar
boda Skrevet 23. januar 2015 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2015 Har en CoolIT VANTAGE A.L.C. CPU Kjøler så da blir det et 970 Takker for svar Lenke til kommentar
sveibuen Skrevet 23. januar 2015 Del Skrevet 23. januar 2015 Greie kjøler det Søk opp CPUen + hovedkort overclock så får du opp mange guider skal jeg tro. Så klokker du fint CPUen din !!! Den holder fortsatt stand den dag i dag, men trengs å klokkes! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå