Playmofetish Skrevet 2. november 2003 Del Skrevet 2. november 2003 Noen som i det hele tatt har sett PowerColor Radeon 9800 Pro Super Gold til salgs?? Denne versjonen skal jo ha høyere klokkesettings og muligens annet minne. Komplett har solgt "versjon 1" og mange mener at denne versjonen bare er en overklokket 9800 np eller no. Men jeg har ikke sett Super Gold til salgs noen steder!! Har dere? Lenke til kommentar
Zoidberg Skrevet 2. november 2003 Del Skrevet 2. november 2003 Eneste plassen jeg har sett supergold kortet er hos powercolor http://www.power-color.com/xr-98-d3-sg.htm Lenke til kommentar
Playmofetish Skrevet 2. november 2003 Forfatter Del Skrevet 2. november 2003 Jeg mente som i nettbutikk... Har sjekka siden til PowerColor, men skulle gjerne visst om den selges via nett i Norge. Lenke til kommentar
Turgon Skrevet 2. november 2003 Del Skrevet 2. november 2003 Jeg tror "Super Gold" navnet er faset ut, men alle chipene kjører fortere (kan noen med power cooler bekrefte/avkrefte dette?), fordi sist jeg så på hjemme siden til power cooler reklamerte de bare for en verson av 9800pro. En annen mulighet er at kortet bare selges i U.S.A. De som har testet kortet som er klokket høyere har forøvrig fått den i en pakke uten noe "Super Gold" merke på. Lenke til kommentar
Turgon Skrevet 2. november 2003 Del Skrevet 2. november 2003 Skal rette meg selv: Super Gold selges ikke i Europa, men det gjør ikke så mye. Den "vanlige" versonen av power cooler har samme type minne (2ns) og kjører frekvensene 390/760, mot Super Gold sine 400/760, så det er ikke så mye forskjell. Andre Radeon kort kjører på 380/760. Håper det hjelper litt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå