Gå til innhold

Rimelig, solid Android-telefon

Anbefalte innlegg

En bekjent bruker fremdeles Nokia N8.

Den er ikke så altfor moderne.

Tanken er å erstatte den med noe som kjører en moderne utgave av Android.

Den skal være ca. samme størrelse eller litt større, over gjennomsnittet solid, og over gjennomsnittet batteritid. Glasstelefoner som knuser og må lades hele tiden er ikke interessant.

Vanntett er ikke et krav.

Telefonen brukes ikke til spilling, men kanskje noen apper og av og til, som bussruter.

Greit kamera og brukbart med lagringsplass er viktig.

Usikker på hva noe slikt vil koste, men jeg er ikke ute etter en toppmodell.

Billig abonnement har han fra før, så binding er ikke aktuellt.

Mulig Windows er noe å satse på? De viktigste appene finnes jo også til Windows Phone. Noe Lumia-greier, kanskje?

Den MÅ være over gjennomsnittet solid og ha god batterilevetid.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest medlem-169651

Det er ikke lett å oppfylle alle kravene, men skal du ha en solid telefon med noenlunde ok kamera er det vel Galaxy S4 Active fra Samsung som er den jeg tenker på. den er vanntett og muligens solid også. Er litt usikker. Problemet er at de virkelig solide telefonene har skrot som innmat. Samsung har også Xcover serien som er solid, vanntett og med et helt ubrukelig kamera.

Dårlig batteritid får du på alle sammen.

Du kan jo gå for CAT mobil, men der mister du både godt kamera og bra innmat. Batteritiden på en sånn kjenner jeg dessverre ikke.

Hadde jeg vært deg hadde jeg kjøpt en god mobil som ikke er solid, men som har alt det andre og så heller kjøpt et solid deksel. Da får du nok den beste kombinasjonen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...