Tullballj Skrevet 22. januar 2015 Del Skrevet 22. januar 2015 Klarte å ryke sikringen til interiør belysningen og cd spilleren i min 02 modell partner. Noen som vet hvilke sikring som går til dette? Lenke til kommentar
oOF Skrevet 22. januar 2015 Del Skrevet 22. januar 2015 På alle biler jeg har kjørt så er det enten et skjema i instruksjonsboka eller det står under lokket til sikringsboksen. Har du sett etter der? Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 22. januar 2015 Del Skrevet 22. januar 2015 Har selv 03 modellen og ser klart at det er forskjell mellom denne og 02 modellen. Du kan jo ta ut en og en sikring og se hvilken som har tatt kvelden da. Ta en titt på google på framgangsmåten , er ikke så vanskelig men bedre å se det på video om man skal gjøre det for første gang. Lenke til kommentar
Tullballj Skrevet 23. januar 2015 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2015 Jeg har ikke boken og står ikke noe under lokket. Sliter med å få ut en sikring så vil helst slippe å ta ut alle. Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 23. januar 2015 Del Skrevet 23. januar 2015 Rød sikring, 10A er den som du skal skifte , i følge min håndbok skal den stå i F8. Lenke til kommentar
Tullballj Skrevet 23. januar 2015 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2015 (endret) Takk Malvado. Ser du sendte svarer akkurat når jeg gikk ut i bilen for å finne ut med å sjekke alle sammen. Litt flaks er det lov å ha. Den første sikringen jeg prøvde var den riktige =) Det var også den du sa Men Malvado, hadde du hatt mulighet til å tatt et bilde av siden som viser sikringene og postet den her? Slik at jeg har til senere en gang? Endret 23. januar 2015 av Tullballj Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 23. januar 2015 Del Skrevet 23. januar 2015 Da antar jeg du bør greie deg med dette skjemaet. Lenke til kommentar
Tullballj Skrevet 23. januar 2015 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2015 Takk skal du ha Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå