Gnilre_ Skrevet 14. februar 2015 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2015 Det er bra, jeg mistenker at den som stod ute ikke tålte temperaturen helt. Nå som den står inne rapporterer den fornuftige verdier, har 2 stk. i "gangen" slik at jeg vet at de er ca. korrekte. Lenke til kommentar
Mr_Tiger Skrevet 26. februar 2015 Del Skrevet 26. februar 2015 1. Det ser jeg også, det begynte rett etter nyttår uten at jeg hadde gjort noe med hverken HomeSeer 3, plugin'en eller Z-wave-nettverket. Jeg holder på å skrive en epost til AeoTech, jeg skal poste svaret når jeg får det. 2. Ja, det er forholdsvis enkelt med bevegelse: Hemmeligheten er "Remove delayed actions for..." før du gjør noe mer, ellers går lyset av uansett om det er bevegelse eller ei etter X minutter. Utelyssensoren er den som gir merkelige Lux-verdier, så den måtte jeg sette opp fra 50 Lux til 500 Lux. Jeg har en virtuell device i HS som heter Lyssensor. Når den er på skrus utelyset på, og tilsvarende av. Hvordan få du opp "and if setting status tidsstatus has a value equal to night" tidsstaus, er det et script du har lagd. Vil nemlig ha en dag event på en lampe og en natt event på samme lampe. Å bruke time is after 23:50 and before 6:30 fungerer ikke.Er vel ikke så rart når klokken passerer 24:00 ser den vel på after 23:50 igjen og vil ikke aktivere eventen. Lenke til kommentar
Moskus Skrevet 27. februar 2015 Del Skrevet 27. februar 2015 Nei, det er kun en device jeg har laget. Veldig enkelt. Jeg har lagd en beskrivelse for det her et sted, skal se om jeg finner den... Lenke til kommentar
Mr_Tiger Skrevet 27. februar 2015 Del Skrevet 27. februar 2015 Det hadde vært supert. Lenke til kommentar
Stian Øien Skrevet 14. mai 2015 Del Skrevet 14. mai 2015 Jeg har også hatt lignende problemer med min sensor som står ute. Har bare to slike og resten Fibaro. Ved å bytte den innendørs med den utendørs flyttet problemet seg. Lenke til kommentar
Moskus Skrevet 14. mai 2015 Del Skrevet 14. mai 2015 Ordnet seg da den fikk fast strøm. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå