Gjest Slettet+130498 Skrevet 22. januar 2015 Del Skrevet 22. januar 2015 Tittelen sier i grunn det meste, har en 97mod Opel astra som av og til skriker litt, vet ikke hva som er best betegnelse for lyden Uansett, når denne lyden pågår er turtallet i dashbordet dødt, er dette et tegn på at register reima begynner å bli dårlig? Bilen har rundet 180k uten at det til mine kjennskaper har blitt byttet reg reim på den. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV Skrevet 22. januar 2015 Del Skrevet 22. januar 2015 Sjekk om viftereimen er slakk, den kan lage en hvinelyd dersom den ikke er stram nok. Registerremmen er vanligvis enten i orden eller ikke, man får ikke noe forvarsel før den ryker. Hvilken motorkode har bilen din? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498 Skrevet 22. januar 2015 Del Skrevet 22. januar 2015 Dumt spm, men hvor finner jeg det? Har en 1,7td uten turbo som jeg pleier å si Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV Skrevet 22. januar 2015 Del Skrevet 22. januar 2015 Det står på et lite kort (på størrelse med et kredittkort) som ligger i mappen i hanskerommet. Dersom det ikke er blitt borte, da... Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498 Skrevet 22. januar 2015 Del Skrevet 22. januar 2015 Hmm, får sjekke i morgen når jeg skal bruke den igjen. Nlir bare overasket over mekanismen viftereim og turteller Ville jo tro at det var to ting som ikke hadde med hverandre å gjøre. Lenke til kommentar
mna Skrevet 22. januar 2015 Del Skrevet 22. januar 2015 er nok dynamoreimen som er slakk\utslitt. turteller går på dynamo Lenke til kommentar
Hèxacôres Skrevet 25. januar 2015 Del Skrevet 25. januar 2015 Viftereim, multireim eller dynamoreim avhengig av hva som er av reimer der. Jeg er meget sikker på at det er snakk om reima som drar dynamo hvertfall. Lenke til kommentar
Opelduude Skrevet 31. januar 2015 Del Skrevet 31. januar 2015 Slapp eller utslitt dynamoreim. Du bør og sjekke ut sist regreima di ble skifta Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå