AndersT2 Skrevet 22. januar 2015 Del Skrevet 22. januar 2015 Fikk problemer med PCen i sted. Den gikk plutselig veldig tregt. Prøvde å restarte, og den ville ikke inn. Etter va 35 minutter var den inne i windows. Da fjnket ingen av snarveiene til mine programmer, og ssden jeg har dem på var ikke å finne i windows utforskeren. Når jeg går inn i bios så ser jeg disken der. Er den tatt kvelden? Lenke til kommentar
c7Nn Skrevet 22. januar 2015 Del Skrevet 22. januar 2015 Ser du SSDen i diskbehandling? Lenke til kommentar
Winnetou2012 Skrevet 22. januar 2015 Del Skrevet 22. januar 2015 Hvilken SSD har du? Lenke til kommentar
AndersT2 Skrevet 23. januar 2015 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2015 Ser du SSDen i diskbehandling? Nei, fant den ikke der Hvilken SSD har du? Corsair Nova 30 Gb, litt over 1 år gammel eller noe slikt. Var å kjøpte ny SSD hos Digital Impuls (takk dem for at det fortsatt finnes noen som har butikk man kan gå inn i med skikkelig utstyr å kjøpe, og slippe å vente på posten) Byttet, og PCen kom med en gang. Var også heldig nok at når jeg plugget i den "gamle", så kom denne opp, slik at jeg fikk ført over alle filene til den nye, og alle programmer funker som det skal. Da slapp jeg å installere og stille inn alle programmene igjen. Og jeg tapte heller ikke dataen fra Office som jeg hadde skrevet siden forrige backup. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå