It's me Skrevet 2. november 2003 Del Skrevet 2. november 2003 Jeg har en Dell Inspiron 8600. Det er kanskje litt dumt spørsmål, men jeg gidder ikke å ta sjansen på å laste ned feil drivere. Bruker Geforce FX Go serien (altså skjermkort til bærbare) samme drivere som til stasjonære? Hvis så så laster jeg vel ned vanlige drivere fra Nvidia.com Skjermen er widescreen, har dette noe å si med hvilke drivere jeg bør bruke? Lenke til kommentar
Ar`Kritz Skrevet 2. november 2003 Del Skrevet 2. november 2003 Vanlige nVidia drivere går nok ikke. I utgangspunktet er det kun Dell drivere som funker, men du kan kanskje finne andre, modifiserte drivere, som f.eks. Omegadriverne på www.omegacorner.com Lenke til kommentar
It's me Skrevet 2. november 2003 Forfatter Del Skrevet 2. november 2003 Vanlige nVidia drivere går nok ikke. I utgangspunktet er det kun Dell drivere som funker, men du kan kanskje finne andre, modifiserte drivere, som f.eks. Omegadriverne på www.omegacorner.com Takker for raskt svar. Har lett rundt på omegadrivers.com nå, men det står ingenting om modifisering slik at de skal kunne brukes på bærbare. Om de så fungerer, må de støtte widescreen, slik at de kan ha oppløsningen 1680*1050. Uten denne oppløsningen blir bildet markant dårligere og ikoner og størrelser gale. 1280*1024 ser ikke bra ut på en widescreen Noen som vet om alternative drivere jeg kan bruke? Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 2. november 2003 Del Skrevet 2. november 2003 Har lett rundt på omegadrivers.com nå, men det står ingenting om modifisering slik at de skal kunne brukes på bærbare. Om de så fungerer, må de støtte widescreen, slik at de kan ha oppløsningen 1680*1050. Uten denne oppløsningen blir bildet markant dårligere og ikoner og størrelser gale. 1280*1024 ser ikke bra ut på en widescreen Men herregud så vanskelig du var a Er vel bare og laste ned omega driverne og prøve! Funker ikke de bruker du Dell sine drivere... Lenke til kommentar
It's me Skrevet 2. november 2003 Forfatter Del Skrevet 2. november 2003 Har lett rundt på omegadrivers.com nå, men det står ingenting om modifisering slik at de skal kunne brukes på bærbare. Om de så fungerer, må de støtte widescreen, slik at de kan ha oppløsningen 1680*1050. Uten denne oppløsningen blir bildet markant dårligere og ikoner og størrelser gale. 1280*1024 ser ikke bra ut på en widescreen Men herregud så vanskelig du var a Er vel bare og laste ned omega driverne og prøve! Funker ikke de bruker du Dell sine drivere... Det er visst en som har tatt sitt glass med eddik i dag. De vil 100% sikkert ikke fungere. 1680*1050 er ingen vanlig skjermoppløsning, men tilpasset widescreenskjermer (det er sånne som er ekstra brede hvis du ikke visste det). Jeg spurte etter drivere som kunne passe til min maskin, med widescreen. En i denne posten nevnte at det fantes modifiserte drivere på omagacorner, men jeg klarte ikke å finne noen som vil ha mulighet til å passe til min maskin. Derfor spurte jeg om det var jeg som ikke klarte å finne dem, eller om de ikke finnes. Er det noe å bli så forbannet sur for? Hvis noen som skjønner hva en widescreen er, og vet om skjermkortdrivere jeg kan bruke, håper jeg de sier ifra her. Hvis det er noen som bare vil slenge med leppa å virke altvitende, hold heller kjeft. Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 2. november 2003 Del Skrevet 2. november 2003 Sorry, jah tror jeg har tatt mit glass eddik idag ja... Ja vet hva widesreen er jah... Finner du ikke 1680*1050 oppløsningen vil skjermbildet se helt faka ut ja og alt for bredt... trodde omega sine drivere var modifiserte så, skjønnte bare ikke hvorfor du ikke prøvde... Fant noen drivere til deg som kanskje kan fungere... her Dell sin, men den har du vel.... her her Prøv også og søk på google... Håper noen av de funket da Ha en fortsatt fin dag Lenke til kommentar
It's me Skrevet 2. november 2003 Forfatter Del Skrevet 2. november 2003 Beklager at jeg var litt krass i kritikken. Takker for mange nyttlige linker. Skal teste dem ut snart. God kveld videre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå