rolfmm Skrevet 22. januar 2015 Del Skrevet 22. januar 2015 Vrachonisida Antitilos Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 22. januar 2015 Del Skrevet 22. januar 2015 Er du sikker på det? Tittelen altså...vedder på du ikke husket det og måtte slå det opp... Bildet gjorde seg godt i panoramaformat. deilig og fredfullt bilde i gode farger. Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 22. januar 2015 Del Skrevet 22. januar 2015 Panoramaformatet passer godt til det langstrakte hovedmotivet. Ok bilde dette. Vennlig hilsen Ragnar Lenke til kommentar
rolfmm Skrevet 22. januar 2015 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2015 (endret) Takk for hyggelig feedback Helene og Ragnar!Ja Helene, jeg måtte slå opp. Prövde å finne den greske skrivemåten, men jeg måtte nöye meg med det fulle navnet Kalles bare Antitilos Endret 22. januar 2015 av rolfmm Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 23. januar 2015 Del Skrevet 23. januar 2015 Hva med en speilvending for å se om det blir seende ut som en spydspiss? Perfekt format. Roar Lenke til kommentar
rolfmm Skrevet 23. januar 2015 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2015 Nää, man kan da ikke speilvende ei öy?? Lenke til kommentar
JorunT Skrevet 23. januar 2015 Del Skrevet 23. januar 2015 Takk for hyggelig feedback Helene og Ragnar! Ja Helene, jeg måtte slå opp. Prövde å finne den greske skrivemåten, men jeg måtte nöye meg med det fulle navnet Kalles bare Antitilos ??????????? ????????? (=liten steinete øy ved siden av Tilos). Lenke til kommentar
JorunT Skrevet 23. januar 2015 Del Skrevet 23. januar 2015 Takk for hyggelig feedback Helene og Ragnar! Ja Helene, jeg måtte slå opp. Prövde å finne den greske skrivemåten, men jeg måtte nöye meg med det fulle navnet Kalles bare Antitilos ??????????? ????????? (=liten steinete øy ved siden av Tilos). Ouch, greske bokstaver ble ikke godtatt her. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg