chil Skrevet 2. november 2003 Del Skrevet 2. november 2003 ja hva synes dere er den beste jeg holder en knapp på Heart Shaped Box akkurat nå.. kan jo også nevnet noen som har hørt Q-Mix - Nirvana and Destiny's Child.. hehe ja jeg vet Remix er som regel noe dritt og Destinys child er alltid noe dritt.. men akkurat dette remixsen er tøff Lenke til kommentar
neon king Skrevet 2. november 2003 Del Skrevet 2. november 2003 trur det må være nirvana smells like teen spirit (fatboy slim remix) og nirvana you know you're right Lenke til kommentar
Moskus Skrevet 2. november 2003 Del Skrevet 2. november 2003 (fatboy slim remix) Hmmm... nei nei. "Teritorial Pissings" synes er er best. Sammen med "You know you're right". Lenke til kommentar
abcd423417984 Skrevet 2. november 2003 Del Skrevet 2. november 2003 feilposting, flyttes. Lenke til kommentar
Raggi Skrevet 2. november 2003 Del Skrevet 2. november 2003 Come as you are The man who stole the world Polly Lenke til kommentar
PT Skrevet 4. november 2003 Del Skrevet 4. november 2003 "Smells like teen spirit" og "Polly" Lenke til kommentar
Eriond Skrevet 4. november 2003 Del Skrevet 4. november 2003 Syns "lake of fire" er den beste. Lenke til kommentar
Jonki Skrevet 4. november 2003 Del Skrevet 4. november 2003 har ikke hørt så på nirvana, men Come as you are og Smells like teen spirit har gjort er godt inntrykk på meg :nice: Lenke til kommentar
Endre Skrevet 4. november 2003 Del Skrevet 4. november 2003 Må nok være så kjedelig at jeg sier Smells Like Teen Spirit ja. Lenke til kommentar
Gjest mafister Skrevet 5. november 2003 Del Skrevet 5. november 2003 Holder en knapp på Dumb, her. Og In Bloom. Lenke til kommentar
Gojira Skrevet 8. november 2003 Del Skrevet 8. november 2003 Mine Favoritter (har 2) er: - Drain You - Lithium Lenke til kommentar
Pomfri Skrevet 10. november 2003 Del Skrevet 10. november 2003 "Smells like teen spirit" er nå min favoritt da Lenke til kommentar
rivaldo Skrevet 29. november 2003 Del Skrevet 29. november 2003 Heart Shaped Box....3rn på In utero mener jeg. Lenke til kommentar
Tandamram Skrevet 29. november 2003 Del Skrevet 29. november 2003 Rape Me, The Man Who Sold the World og Smells Like Teen Spirit er mine favoritter. Lenke til kommentar
Ernie79 Skrevet 29. november 2003 Del Skrevet 29. november 2003 The man who sold(ikke stole som det står her noen steder) the world er jo ikke akkurat en nirvana låt....trur Bowie blir litt muggen da. Heart Shaped Box syntes jeg er den klart beste. Lenke til kommentar
Henke Skrevet 1. desember 2003 Del Skrevet 1. desember 2003 Bowie har laget The man who Sold the World. Kurt la på soloen da, den var ikke på orginalen! Dessuten er det Meat Puppets som har laget Lake of Fire, de var med og spillte den på Unplugged Liker best: -Heart Shaped Box -Drain You -Lounge act -Lithium Liker alle sangene til Nirvana, nesten hvertfall. Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 1. desember 2003 Del Skrevet 1. desember 2003 Stort sett de fleste på Incesticide-plata.. liker den røffe punk-sounden. Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 2. desember 2003 Del Skrevet 2. desember 2003 Rape me og smells like teen spirit.. Blir aldri kvitt den begynnelsen av smells.... oppi hodet mitt med en gang jeg tenker nirvana. For de som spiller i band, så er det to sanger bandet _alltid_ blir med på å spille, selv om dere ikke er et cover band. (smells like teen spirit og smoke on the water) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå