PgUp Skrevet 22. januar 2015 Rapporter Del Skrevet 22. januar 2015 Hva er ditt drømme headset? Hvorfor? Lenke til kommentar
TGB Skrevet 22. januar 2015 Rapporter Del Skrevet 22. januar 2015 Har ikke noe drømmeheadset; like greit å gå for det beste med en gang... så slipper man omveien om x antall headset for å komme til endelig mål. Det er mye billigere å kjøpe det man ønsker med en gang Lenke til kommentar
BMWCoupeFtw Skrevet 22. januar 2015 Rapporter Del Skrevet 22. januar 2015 Har ikke noe drømmeheadset; like greit å gå for det beste med en gang... så slipper man omveien om x antall headset for å komme til endelig mål. Det er mye billigere å kjøpe det man ønsker med en gang Har du samme tankegang når det gjelder bil og eller? Drømmeheadset må være Sennheiser HD800 med modmic. Lenke til kommentar
TGB Skrevet 22. januar 2015 Rapporter Del Skrevet 22. januar 2015 Har ikke noe drømmeheadset; like greit å gå for det beste med en gang... så slipper man omveien om x antall headset for å komme til endelig mål. Det er mye billigere å kjøpe det man ønsker med en gang Har du samme tankegang når det gjelder bil og eller? Drømmeheadset må være Sennheiser HD800 med modmic. Nei, bil er transportmiddel for meg. Det gidder jeg ikke bruke store penger på. Kriterie er at den skal være driftssikker og gjøre jobben. Man prioriterer naturligvis hva som er viktig. Kunne sikkert kost meg med bil til 1.000.000,-. MEN da hadde det ikke blitt økonomi til andre ting. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-aabLQt Skrevet 22. januar 2015 Rapporter Del Skrevet 22. januar 2015 Audeze LCD-2 Lenke til kommentar
Chris93 Skrevet 22. januar 2015 Rapporter Del Skrevet 22. januar 2015 HD800 er meget komfortabelt og har en "perfekt" lydsignatur. Par den med en god nok mikrofon og man har "drømme" headsettet. 1 Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 23. januar 2015 Rapporter Del Skrevet 23. januar 2015 Q701 med dac og mic. Jeg har egentlig ikke så høye krav - over ear, grei lyd og behagelige puter over lang tid. Gjerne trådløst. Lenke til kommentar
Bendorama Skrevet 23. januar 2015 Rapporter Del Skrevet 23. januar 2015 (endret) Q701 med dac og mic. Jeg har egentlig ikke så høye krav - over ear, grei lyd og behagelige puter over lang tid. Gjerne trådløst. Nå er jo Q701 noet berykted for å være ukomfortabelt, særlig over tid, både hodeputene blir nevnt men særlig hode bøylen / headband. EDIT: Sto over disse selv etter mye vurdering pga av komfort, og at dem er litt for mye jazz, klassisk stilt, blir noe lite bass, og jeg krever ikke spesielt mye trøkk. Endret 23. januar 2015 av Bendorama Lenke til kommentar
Dr. Brodsky Skrevet 25. januar 2015 Rapporter Del Skrevet 25. januar 2015 Stax SR-009 hadde sikkert ikke vært så dumt...ellers hadde det jo vært gøy å fått fatt i Sennheiser Orpheus HE90. 1 Lenke til kommentar
dbass Skrevet 25. januar 2015 Rapporter Del Skrevet 25. januar 2015 ATH-M50Xhttp://eu.audio-technica.com/en/products/product.asp?catID=5&subID=39&prodID=4596Men sitter på et ATH-M40fs og er storfornøyd. Er over 10 år gammelt! http://www.audio-technica.com/cms/headphones/7c784888146c212e/ Lenke til kommentar
vidor Skrevet 25. januar 2015 Rapporter Del Skrevet 25. januar 2015 (endret) Jeg synes Sennheiser HD650 er en hodetelefon som har klart å balansere det meste på en bra måte. Sjelden en hodetelefon ikke har en tilvenningsperiode, men denne passa med en gang. Mye som er teknisk sett bedre eller mer spektakulært, men signaturen i den har holdt vann i mange år. Det ikke noe jeg kan kaste på denne den ikke takler. Tror nok den er en keeper for min del. Veksler mellom AKG K452, Creative Aurvana Live! og Sennheiser HD650 alt etter anledning. Endret 5. februar 2015 av vidor Lenke til kommentar
TGB Skrevet 25. januar 2015 Rapporter Del Skrevet 25. januar 2015 HD800 er meget komfortabelt og har en "perfekt" lydsignatur. Par den med en god nok mikrofon og man har "drømme" headsettet. Jeg er enig i at HD800 er veldig bra; men synes det passer best til klassisk musikk. Noe tynn i nedre del av registeret; magisk på toppen. Lenke til kommentar
BMWCoupeFtw Skrevet 25. januar 2015 Rapporter Del Skrevet 25. januar 2015 Jeg tenker sånn at man har ett headset dedikert til gaming, også hodetelefoner til musikk. Så da passer HD800 perfekt til gaming, også LCD-3/X eller noe annet til musikk! Lenke til kommentar
Solaris Skrevet 25. januar 2015 Rapporter Del Skrevet 25. januar 2015 (endret) Har et par Stax SR-007 som jeg er ytterst fornøyd med. Hvorfor? De sitter behagelig på hodet, og spiller rett og slett som en drøm. Endret 25. januar 2015 av Solaris Lenke til kommentar
Pop Skrevet 25. januar 2015 Rapporter Del Skrevet 25. januar 2015 Drømmer litt om et av de råere settene til Stax. Det blir gjerne 30000 da, så jeg får lytte grundig hos Lyric først om jeg synes jeg skal bruke såpass. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå