bjarne88 Skrevet 2. november 2003 Del Skrevet 2. november 2003 trenger en vifte som kjøler bra men ikke bråker(vi liker ikke bråk gjør vi vel) Lenke til kommentar
the_lynx Skrevet 2. november 2003 Del Skrevet 2. november 2003 Papst viftene gir deg en god del luft mot lite støy. 12 db'eren eller 19 db'eren passer vel fint for deg. Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 2. november 2003 Del Skrevet 2. november 2003 kabinettvifte? prosessorkjøler? kor stor? Må gi litt meit info veittu Lenke til kommentar
bjarne88 Skrevet 2. november 2003 Forfatter Del Skrevet 2. november 2003 cpu vifte.80x80mm. Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 2. november 2003 Del Skrevet 2. november 2003 Ei ribbe i SLK serien fra thermalright og ei stille papst vifte burde gjere susen. Fåes på www.microplex.no Lenke til kommentar
diversity Skrevet 3. november 2003 Del Skrevet 3. november 2003 skal kjøpe en 2500+. Noen ideer om hvilken ribbe og vifte jeg skal ha? orker ikke bruker mer enn 400 kr.. tenkte på volcano 11.. men den bråker visst noe f¤%¤- Lenke til kommentar
the_lynx Skrevet 4. november 2003 Del Skrevet 4. november 2003 Volcano 11 bråker meget lite. Hvis du har den på laveste hastighet vel å merke. Jeg har min på laveste hastighet, og jeg får ca. 40-45 grader idle. På høyeste hastighet er den som et jetfly derimot... Men det som er så fint at du kan justere hastigheten trinnløst selv etter behov. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå