Ovidia2 Skrevet 22. januar 2015 Del Skrevet 22. januar 2015 Irene Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Jan Høydal Skrevet 22. januar 2015 Del Skrevet 22. januar 2015 Nyyyydelig utført Tove! Her stemmer det meste i mine øyne. Vet ikke om dette er et portrett du har laget for kunde - i så fall bør kunden være svært fornøyd med det gode håndverket ditt. Flotte hudtoner, varm global tone, matchende bakgrunn og pen positur. mvh Jan 1 Lenke til kommentar
Ovidia2 Skrevet 22. januar 2015 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2015 Hjertelig takk for det Jan!! Dette er en modell jeg bruker iblant. Prøvde ta et bilde i en stil jeg ikke har prøvd med henne før. Hun er ikke vant med slike bilder så det var mye jobbing bak bildet. Hyggelig at du likte det!! Hilsen Tove Lenke til kommentar
rolfmm Skrevet 22. januar 2015 Del Skrevet 22. januar 2015 Mesterlig! Perfekte farger i en nydelig soft fremföring Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 22. januar 2015 Del Skrevet 22. januar 2015 Her har du valgt fargeversjon: Innbiller meg at lys og skyggevirkning i en svart/hvit versjon ville blitt annerledes. Begge deler vil sikkert passe utmerket. Fargeversjonen er behagelig å betrakte, og jeg ville vært meget fornøyd dersom det var meg som hadde bestilt et slikt portrett. Vennlig hilsen >Ragnar Lenke til kommentar
Gjest member-296438 Skrevet 22. januar 2015 Del Skrevet 22. januar 2015 Henger meg på Jan's kommentar. Han sier det som jeg tenkte. Knallbra, Tove! Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 22. januar 2015 Del Skrevet 22. januar 2015 Åhhhh! "Piken med perleøredobb"!! Så nydelig! Ikke noe å sette fingeren på her! Deilig at neglelakk og perle matchet og poppet fram. Ditta va steikfint! 1 Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 23. januar 2015 Del Skrevet 23. januar 2015 Godt portrett med fint uttrykk på modellen. Roar 1 Lenke til kommentar
Ovidia2 Skrevet 23. januar 2015 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2015 Tusen hjertelig takk for alle de fine kommentarene fra dere!! Hilsen Tove Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg