kal.50 Skrevet 22. januar 2015 Del Skrevet 22. januar 2015 Har en Mist 500w med påskriften Mist 500BHE12. Er dette en av dem med elendige kondiser osv ? Den har fungert helt fint i noen år men ligger nå på benken. Tenkte å unngå å bruke den på ny maskin hvis den er tvilsom. Var vel kun siste utgave av disse som var noenlunde bra "innmat" i. Noen som vet hva jeg har her ? (det er rykter om at de kan drepe maskinvare som gjør meg tvilende..at den skulle daue kan jeg leve med.. ..) Lenke til kommentar
Chivas Skrevet 22. januar 2015 Del Skrevet 22. januar 2015 Slenger med på denne. Har en 800W (ca 5-6 år gammel) og 1000W (ca eldre enn 6-7 år) som har funket knirkefritt hittil, men vil nødig risikere noe selv. Så hvis noen har produksjonsdato eller lignende man kan se etter, blir jeg glad Lenke til kommentar
Chivas Skrevet 23. januar 2015 Del Skrevet 23. januar 2015 Sjekk denne: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=955038 Kan gi en god pekepinn. Skal sjekke mine ihvertfall Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå