joffe11 Skrevet 2. november 2003 Del Skrevet 2. november 2003 Hei Jeg skal kjøpe meg en ny pc gjennom firma der jeg jobber. Vurderer å benytte Komplett eller Dell. I og med at dette blir regnet som et bedriftskjøp kan garantitiden variere, fordi dette ikke er et forbrukerkjøp. Vet at Dell tilbyr 3år på stedet service, dvs man har garanti i 3 år. Noen som vet om Komplett tilbyr dette også? Forøvrig har jeg sett i forumet at det er mange som ikke er fornøyd med Dell. Hva med komplett, er de serviceminded? Lenke til kommentar
Plex! Skrevet 2. november 2003 Del Skrevet 2. november 2003 Så langt mine erfaringer strekker seg har komplett en god innstilling når det gjelder service Lenke til kommentar
Kvinnorna Skrevet 3. november 2003 Del Skrevet 3. november 2003 Ville satset på komplett jeg:) Har bare gode erfaringer med dem! Lenke til kommentar
MistaWu Skrevet 3. november 2003 Del Skrevet 3. november 2003 kommer litt ann på hvordan pc du skal ha da.. Skal du ha laptop går du for dell! Lenke til kommentar
enden Skrevet 3. november 2003 Del Skrevet 3. november 2003 Skal du ha workstation kan vel komplett være et godt valg. Tenker mer på innmaten enn pris. Kjører ikke dell med maskiner som er så godt som umulige å fikle litt med? Lenke til kommentar
Monkey Skrevet 3. november 2003 Del Skrevet 3. november 2003 Ser ut som Komplett har 3 års på stedet garanti også. http://www.komplett.no/k/k.asp?ck=1&r=1&ac...rv&topic=onsite Lenke til kommentar
WeeR Skrevet 3. november 2003 Del Skrevet 3. november 2003 Skal du ha bærbar pc kjøper du dell Skal du ha stasjonær pc, burde du for din egen del gå for komplett Lenke til kommentar
SvenG Skrevet 3. november 2003 Del Skrevet 3. november 2003 Henger meg på svaret til WeeR. Et klokt valg :-) Lenke til kommentar
ØysteinI Skrevet 4. november 2003 Del Skrevet 4. november 2003 Skal du ha bærbar pc kjøper du dell Skal du ha stasjonær pc, burde du for din egen del gå for komplett Skal du ha PC, så hold deg unna Dell (og HP) om du spør meg. Begge firmaene har out-sourcet all service/support. Så når noe går til helsikke og du ringer dem, kan du istedenfor å få snakke med en som har peil, heller komme til en 18-årig drittunge som leser samme standarf-fraser fra et stykke papir. Og står ikke problemet ditt på hans papir, så har DU et problem. Har selv en Dell laptop ... og må si at det er utrolig vanskelig å få kontakt med folka der inne. Endte opp med å skrive/svare par-og-tredve ganger for å i det hele tatt få KJØPT en S-video -> Composite overgang. Helt utrolig. Gleder meg ikke til den dagen maskinen går i stykker. Da er det vel lettere å kaste hele driten og kjøpe en ny (fra en heeeelt annen produsent) ... Forøvring skal det nevnes at maskinen er bra... det er servicen/supporten som suger nesehornballe. Lenke til kommentar
enden Skrevet 4. november 2003 Del Skrevet 4. november 2003 Laptop med god service er zepto Dette er helt på kanten av topic, og jeg vet ikke om de levere det du vil ha, men måtte bare si det samtidig som jeg sier meg HELT enig med ufo Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå