kjellst Skrevet 22. januar 2015 Del Skrevet 22. januar 2015 Lysere tider Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Jod-R Skrevet 22. januar 2015 Del Skrevet 22. januar 2015 Flotte farger og solen er godt plassert nedi horisonten. Jeg ville ha fjernet noe av den klippen på venstre siden, iallefall halvert den. 1 Lenke til kommentar
kjellst Skrevet 22. januar 2015 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2015 Flotte farger og solen er godt plassert nedi horisonten. Jeg ville ha fjernet noe av den klippen på venstre siden, iallefall halvert den. Enig i det du sier der, samtidig blir bildet tilnærmet kvadratisk Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 22. januar 2015 Del Skrevet 22. januar 2015 Er det Mannen? flotte farger, men slik er det jo nå om dagene! Er enig med det Jan-Roger sier. Hvor er dette? Lenke til kommentar
kjellst Skrevet 22. januar 2015 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2015 Er det Mannen? flotte farger, men slik er det jo nå om dagene! Er enig med det Jan-Roger sier. Hvor er dette? Ja kanskje det e selveste mannen Bildet er tatt på Gossen/Aukra, like uttenfor Molde. De fleste bildene mine er tatt herfra Kjell Stian facebook.com/Brunesfoto Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 23. januar 2015 Del Skrevet 23. januar 2015 Er det Mannen? flotte farger, men slik er det jo nå om dagene! Er enig med det Jan-Roger sier. Hvor er dette? Ja kanskje det e selveste mannen Bildet er tatt på Gossen/Aukra, like uttenfor Molde. De fleste bildene mine er tatt herfra Kjell Stian facebook.com/Brunesfoto Ja, jeg har sett du tar mye bilder derfra. Jeg hadde en beundrer derifra engang, han syklet fra Gossen til Kleive for å besøke meg.. Øystein Kjøll het han husker jeg. Artig å tenke på. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg