Gjest member-296438 Skrevet 22. januar 2015 Del Skrevet 22. januar 2015 Folk i mørke Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Jan Høydal Skrevet 22. januar 2015 Del Skrevet 22. januar 2015 Blir litt småfælen på damens vegne her Flott bruk av kontraster som skaper den rette stemningen. Man kan nærmest ta og føle på stemningen her. Naturlig valg av sort/hvitt her. Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 22. januar 2015 Del Skrevet 22. januar 2015 Her er det kun svart/hvit som gjelder. Kraftig kontrast og markert s/h uttrykk gjør bildet spennende. Vennlig hilsen Ragnar Lenke til kommentar
Ovidia2 Skrevet 22. januar 2015 Del Skrevet 22. januar 2015 Skummel dame på tur med handlebagen sin.. i alt det svarte og dunkle. Litt annerledes motiv fra deg. Kult! Hilsen Tove Lenke til kommentar
Gjest member-296438 Skrevet 22. januar 2015 Del Skrevet 22. januar 2015 Var nok ikke noe skummelt over denne muslimske gamle damen nei:-) Skulle bare ut å kjøpe melk. En annen sak er at noen har brukt hennes religion som påskudd til å gjøre jævelskap, og dermed så blir slike som henne litt urolige for de mange blikk som enkelte folk sender henne. Ergo holder hun seg litt i utkanten av lyset...... Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 22. januar 2015 Del Skrevet 22. januar 2015 Hei Pentaxen ! God skildring av damen som ser ut til forsvinne inn i mørket. Det er forøvrig ille at det noen få gjør skal gå ut over så mange. Et tema som gjør seg i s/hv , selv om ikke alt er svart / hvitt. Vennlig hilsen Alec Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 22. januar 2015 Del Skrevet 22. januar 2015 Jeg har fått meg hodelykt jeg! Det funker som bare rakker'n! Ellers et veldig bra bilde, ble litt fælen av å se på det. Lenke til kommentar
Gjest member-296438 Skrevet 22. januar 2015 Del Skrevet 22. januar 2015 Takker for kommentarer:-) Bare lurer på hva FÆLEN betyr....ingen her på Sørlandet (eller på Google) som kunne forklare meg det:-) Lenke til kommentar
Jan Høydal Skrevet 22. januar 2015 Del Skrevet 22. januar 2015 Takker for kommentarer:-) Bare lurer på hva FÆLEN betyr....ingen her på Sørlandet (eller på Google) som kunne forklare meg det:-) *ler godt* det er vel et lokalt uttrykk fra min kant av landet som betyr mørkredd eller redd for ting i mørket Lenke til kommentar
Gjest member-296438 Skrevet 22. januar 2015 Del Skrevet 22. januar 2015 Takker for kommentarer:-) Bare lurer på hva FÆLEN betyr....ingen her på Sørlandet (eller på Google) som kunne forklare meg det:-) *ler godt* det er vel et lokalt uttrykk fra min kant av landet som betyr mørkredd eller redd for ting i mørket Takker Jan:-) Da vet jeg at jeg er Fælen i tillegg til mine andre hemninger.... Lenke til kommentar
tomme86 Skrevet 22. januar 2015 Del Skrevet 22. januar 2015 Bra fanget Pentaxen! Det eneste jeg kunne ha tenkt meg hadde kanskje verdt om bakgrunnen eller jakken hadde vært litt lysere, sånn at du hadde fått sett konturene av overkroppen hennes. Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 22. januar 2015 Del Skrevet 22. januar 2015 Du har fått godt tak på det å skape skarpe kontraster mellom kraftig lys og sort gjengrodd. Så også er. Kroppen rammes inn av hode, hånd og trillebag så man bare aner konturene som omtrent eller kanskje ikke i det hele tatt er der annet enn som en slags forlengede linjer. Tipper veien hun går på som fremstår som et spraglet teppe er snødekket. Hun er perfekt plassert i flata. Roar Lenke til kommentar
GroKoDilla Skrevet 24. januar 2015 Del Skrevet 24. januar 2015 Dette er nok ingen "lyssky handletur"... Får nok mere følelsen av at dette er en kvinne som jobber livet av seg om dagen - og akkurat såvidt rekker å haste innom en butikk for å kjøpe mat til kveldsmåltidet på veien hjem... Lenke til kommentar
Gjest member-296438 Skrevet 24. januar 2015 Del Skrevet 24. januar 2015 Dette er nok ingen "lyssky handletur"... Får nok mere følelsen av at dette er en kvinne som jobber livet av seg om dagen - og akkurat såvidt rekker å haste innom en butikk for å kjøpe mat til kveldsmåltidet på veien hjem... Husmoderlig Takk :-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg