Moridin82 Skrevet 22. januar 2015 Del Skrevet 22. januar 2015 (endret) Norse Oil eXpedition [NoX] er et norskt, MMO fokusert gaming community som finnes innen en rekke MMO spill. Vi fokuserer på samholdet og kunne spille sammen med andre norske likesinnende spillere.Vi har eksistert siden Guild Wars 2, Vi drifter også de offisielle norske fansidene i spillene vi spiller, så vi har også kontakt med utviklerne og får tilbud om eksklusive in-game items, tilbud og betatesting.Vi kan tilby: Websider, TeamSpeak3 og forum Events og konkurranser. (også eksklusive in-game items) Vi har også intervjuer, paneler og podcasts! Vi har ikke så store krav til deg som spiller, men du må selvfølgelig kunne oppføre deg. Alderen må være moden, så vi tar ikke inn 12 åringer. Hvem er NoX?NoX er en stor gjeng som samlet seg i Guild Wars 2, via siden gw2.no. Der i fra har vi vært opp og ned fra 400 medlemmer, siden også startet opp guilds i andre spill. Vi er alle mulige folk, med en forkjærlighet for sosial spilling og MMO. Sosiale gamere som liker å spille med likesinnede norske gamere, med andre ord.Vi har nå blitt et fullblods norsk mmo gaming comunnity, som spiller sammen i flere spill. Og nå rekrutterer vi i Elder Scrolls Online Elder Scrolls Online - Faction: Aldmeri Dominion Hva er vårt fokus PvE Guild Events PvP Hvem egner seg til å være en NoX'ling?Du må greie å oppføre deg og være moden.Viktig: Du MÅ kunne bruke Teamspeak (VoIP programmvare) (spesielt på events)Viktig: Vi MÅ se deg online! (inaktiv er ikke det samme som casual) Ellers ta med deg solide doser med godt humør! Når kan jeg forvente svar?Vi vil svare så fort vi kan. Les retningslinjene før du søker, hvor du automatisk godtar at du er moden og viser høflighet.Hvordan søker jeg?Du søker her: http://nox.no/bli-medlem @Moridin82 Recruit Officer @Flubber77 Guild Master Endret 22. januar 2015 av Moridin82 Lenke til kommentar
Moridin82 Skrevet 20. februar 2015 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2015 Nå nærmer det seg B2P så tenkte jeg kunne gi denne en liten bump! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå