Comox Skrevet 21. januar 2015 Del Skrevet 21. januar 2015 the case is beef Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Ovidia2 Skrevet 22. januar 2015 Del Skrevet 22. januar 2015 Å dette så farlig ut.. liker dramatikken med den ene oksen/kua som ser rett i kameraet og det lave kamerastandpunktet! Hilsen Tove Lenke til kommentar
Comox Skrevet 22. januar 2015 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2015 Å dette så farlig ut.. liker dramatikken med den ene oksen/kua som ser rett i kameraet og det lave kamerastandpunktet! Hilsen Tove Ja det var det sist foto jeg tok før jeg sprang vek. Mvh Comox Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 22. januar 2015 Del Skrevet 22. januar 2015 Gubba så stilige! Synes bildet tilter litt mot venstre? Lenke til kommentar
Comox Skrevet 22. januar 2015 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2015 Gubba så stilige! Synes bildet tilter litt mot venstre? Det ved jeg ikke. Det er ikke stativfoto som er min business. Her må man jo komme sig vek på et eller andet tidspunkt.Mvh Comox Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg