Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Tips til bilstereo m/bluetooth&DAB + mobilholder

Anbefalte innlegg

Har kjøpt en Mitsubishi Lancer 2006 til jobbkjøring (pendling) og vil bytte ut originalbilstereoen med en som har bluetooth (for å spille musikk fra Wimp på Android) og DAB. Hva kan anbefales som er bra til rimelig pris? Ikke utenkelig at jeg finner på å bytte ut originalhøyttalerene med noe som gir litt bedre lyd (les: bedre mellomtoner), men ikke med det samme.

Ønsker også gjerne tips til mobilholder til smartelefon (type 4-5"+). Er ok om jeg må skru fast festeanordningen i bilen, men da bør jeg kunne føle meg sikker på at jeg kan bytte ut selv holderen senere mtp ev. økning i mobilstørrelse eller om holderen blir ødelagt.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hmm, må jeg såpass høyt opp i pris for en ok bilstereo med rds og bt-streaming (2k+antenne) eller kan jeg finne noe som er bra nok til litt lavere pris (les: minst like bra lyd som originalstereon, og grei i bruk/funksjoner)? Trenger/ønsker ikke masse fancy funksjoner og irriterende lys.

Fant ut at Brodit har gode holdere og tilpasset festebrakett til bilmodellen. Litt stiv pris, men tror jeg går for det.

Endret av snapshooter
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...