NoisyPepper Skrevet 21. januar 2015 Del Skrevet 21. januar 2015 Jeg eksperimenterte med avbildning og kloning i Macrium Reflect hvor jeg lagde et bilde av harddisken, og klonet bildet til den. Dette førte tydeligvis til at harddisken ikke lengre vises i Datamaskin under "Harddiskstasjoner". Hvordan retter jeg på det? Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 21. januar 2015 Del Skrevet 21. januar 2015 Se i Diskbehandling. Lenke til kommentar
NoisyPepper Skrevet 21. januar 2015 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2015 Se i Diskbehandling. Den dukker opp der. Lenke til kommentar
NoisyPepper Skrevet 21. januar 2015 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2015 Hvordan hjelper det meg at den vises i Datamaskinbehandling? Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 21. januar 2015 Del Skrevet 21. januar 2015 Hvis den kommer opp som gyldig partisjon (FAT32/ExFAT/NTFS) så kan du legge til en stasjonsbokstav. Da kommer den opp under harddiskstasjoner i utforsker/filbehandling. 1 Lenke til kommentar
NoisyPepper Skrevet 22. januar 2015 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2015 Hvis den kommer opp som gyldig partisjon (FAT32/ExFAT/NTFS) så kan du legge til en stasjonsbokstav. Da kommer den opp under harddiskstasjoner i utforsker/filbehandling. Takk! Det løste problemet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå