Mr. President™ Skrevet 3. februar 2015 Del Skrevet 3. februar 2015 Hører rykter om at kampen er utsatt? Du hørte rett. Dog bare 20 min. Trafikktrøbbel. Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 3. februar 2015 Del Skrevet 3. februar 2015 21.05 altså. Sendes vel på sumo antar jeg. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 3. februar 2015 Del Skrevet 3. februar 2015 Hvem er han duden i studio? Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 3. februar 2015 Del Skrevet 3. februar 2015 Blir nok tøffere en folk tror. Høye jævler hele det laget der :/ Lenke til kommentar
G27 Skrevet 3. februar 2015 Del Skrevet 3. februar 2015 (endret) Starter bra. Herlig gjennomspill av Blind. Edit: Vent, var det mot oss?! Endret 3. februar 2015 av G27 Lenke til kommentar
blured Skrevet 3. februar 2015 Del Skrevet 3. februar 2015 Kom akkurat hjem, så perfekt at kampen først begynner nå! Liker formasjonen, men ville gjerne brukt endel andre spillere: Jones > Evans, Herrera > Mata, og Carrick > Felleaini. (Og kanskje Falcao > RvP ). Edit: Å helvete, bra start da... Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 3. februar 2015 Del Skrevet 3. februar 2015 Faen er det som skjer? Kan vi ikke vinne denne cupen igjen snart ffs? Lenke til kommentar
G27 Skrevet 3. februar 2015 Del Skrevet 3. februar 2015 Fellaini må ha scoret noen fine mål på trening, for nå spiller han spiss! Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 3. februar 2015 Del Skrevet 3. februar 2015 Jeg håper seriøst ikke at vi skal slå innlegg hele kampen.. Lenke til kommentar
Roger Roger Skrevet 3. februar 2015 Del Skrevet 3. februar 2015 Hoho fy faen så nærme, helvetes forsvar! Lenke til kommentar
Latias Skrevet 3. februar 2015 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2015 Kom akkurat hjem, så perfekt at kampen først begynner nå! Liker formasjonen, men ville gjerne brukt endel andre spillere: Jones > Evans, Herrera > Mata, og Carrick > Felleaini. (Og kanskje Falcao > RvP ). Edit: Å helvete, bra start da... Carrick er skadet. Lenke til kommentar
G27 Skrevet 3. februar 2015 Del Skrevet 3. februar 2015 Digger kjøpet av Rojo. God midtstopper. God venstreback. Lenke til kommentar
ReaveЯ Skrevet 3. februar 2015 Del Skrevet 3. februar 2015 Jessda, her satser vi KUN lange baller og innlegg.. Lenke til kommentar
Espp Skrevet 3. februar 2015 Del Skrevet 3. februar 2015 Hey, ble samme formasjon som jeg ønsket tidligere i dag! Hadde ikke tenkt at vi skulle spille med fire midtstoppere, men vi får se hvordan det funker 1 Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 3. februar 2015 Del Skrevet 3. februar 2015 Bare hos meg det lagger som faen? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå