PaloX Skrevet 2. november 2003 Del Skrevet 2. november 2003 Zalman Real Surround Sound Headset.( Microplex) Er dette headsettet bra?? Er det noen som har det som kan gi sine meninger om hvordan det egner seg til spill o.l ?! Lenke til kommentar
Peterman Skrevet 2. november 2003 Del Skrevet 2. november 2003 Du kan jo lese denne testen. Lenke til kommentar
Sir. Roger Skrevet 2. november 2003 Del Skrevet 2. november 2003 Det er jo ofte slik at du får det du betaler for, og disse var heller billige, så det kommer vel ann på hva du ønsker å betale... Lenke til kommentar
Tim Skrevet 2. november 2003 Del Skrevet 2. november 2003 MEn får man surrpund lyd? Det må jo være en klar fordel i forrhold til vanlig headsett!?! Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 2. november 2003 Del Skrevet 2. november 2003 Du får sikkert surround lyd, men sikkert ikkje surround følelse.. Du får det du betaler for.Om du heller vil ha god lyd, bør du gå for et vanlig headsdset. Lenke til kommentar
Dirty Water Skrevet 2. november 2003 Del Skrevet 2. november 2003 Hmm, ja, man får surround lyd, men lydkvaliteten er rimelig lusen. Invester heller i et par fine Sennheisser hodetelefoner Da blir du nok fornøyd. Eller du kan ta det helt ut, og gå til anskaffelse av et par elektrostatiske hodetelefoner + en dugende forsterker Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 2. november 2003 Del Skrevet 2. november 2003 Eller du kan ta det helt ut, og gå til anskaffelse av et par elektrostatiske hodetelefoner + en dugende forsterker Eller et par elektrostat høyttalera og ein rørforsterker når du først er igang? Neh.. Gå heller for et godt stereoheadset du Lenke til kommentar
PaloX Skrevet 3. november 2003 Forfatter Del Skrevet 3. november 2003 Hmm, ja, man får surround lyd, men lydkvaliteten er rimelig lusen. Invester heller i et par fine Sennheisser hodetelefoner Da blir du nok fornøyd. Eller du kan ta det helt ut, og gå til anskaffelse av et par elektrostatiske hodetelefoner + en dugende forsterker Takker for svar! Men hvor finner jeg Sennheisser hodetelefoner? Har lett på alle de webshopper jeg bruker... Noen som vet hvor jeg kan få kjøpt det?? Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 3. november 2003 Del Skrevet 3. november 2003 til spill mener jeg de er et glimrende alternativ til desktop høytalere...til spilling vel å merke... nå har det seg slik at mange av disse folka som anbefaler noe her virker som lyd fanatikere (ikke ille ment )...så jeg vet ikke om du trenger noe mer...jeg er iallefall meget fornøyd med dem... Lenke til kommentar
hazhe Skrevet 5. november 2003 Del Skrevet 5. november 2003 Bruk heller pengene på noe skikkelig, noe som er laget av en kjent produsent, f.eks Sony. De kan sakene sine. Sier ikke at Zalman er dårlig, men det finnes garantert bedre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå