Proxy123 Skrevet 21. januar 2015 Del Skrevet 21. januar 2015 Hei!Jeg har fullført 3 år med SSØ Allmenn, men fant nylig ut at jeg skulle heller gått IKT-Servicefag. Jeg har snakket med opplæringskontoret og de fortalte meg at jeg er kvalfisert til å søke på læreplasser, men at det kommer til å bli å vanskelig. Derfor lurer jeg på om det er noen tips dere kunne delt med meg slik at jeg kan få meg lett læreplass? Hadde også vært flott om noen av dere hadde lyst til å dele kontaktinfo over læreplasser med meg. Ta gjerne kontakt på PM hvis du har noen kontaktinfo, som jeg kan kontakte. Jeg vil også nevne at jeg er villig til å flytte til en annen by om jeg skulle lande en læreplass der. Takk! Lenke til kommentar
*F* Skrevet 21. januar 2015 Del Skrevet 21. januar 2015 Er du kvalifisert uten noen som helst it utdanning? Lenke til kommentar
Dapp47 Skrevet 21. januar 2015 Del Skrevet 21. januar 2015 Hei! Jeg har fullført 3 år med SSØ Allmenn, men fant nylig ut at jeg skulle heller gått IKT-Servicefag. Jeg har snakket med opplæringskontoret og de fortalte meg at jeg er kvalfisert til å søke på læreplasser, men at det kommer til å bli å vanskelig. Derfor lurer jeg på om det er noen tips dere kunne delt med meg slik at jeg kan få meg lett læreplass? Hadde også vært flott om noen av dere hadde lyst til å dele kontaktinfo over læreplasser med meg. Ta gjerne kontakt på PM hvis du har noen kontaktinfo, som jeg kan kontakte. Jeg vil også nevne at jeg er villig til å flytte til en annen by om jeg skulle lande en læreplass der. Takk! http://www.oslofag.no/oslo/?B2=Klikk+her Her er listen over alle godkjente lærebedrifter i alle fag i Oslo. Lenke til kommentar
Proxy123 Skrevet 22. januar 2015 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2015 Er du kvalifisert uten noen som helst it utdanning? Ja var ihvertfall det de sa. Jeg har karakter i alle fagene utenom de 3 programfagene. Jeg fikk beskjed at jeg ikke trengte å ta de opp de og heller skulle søke læreplass. Lenke til kommentar
Songasa Skrevet 6. februar 2015 Del Skrevet 6. februar 2015 Hei Har du fått jobb enda? Mitt tips er å gå til en elektronikkbutikk med et Supportsenter. Slike butikker har ofte behov for ekstra bemanning. Lærlinger er som gull, da de slipper å utbetale noe lønn med det første. =) Lenke til kommentar
Proxy123 Skrevet 8. februar 2015 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2015 Hei Har du fått jobb enda? Mitt tips er å gå til en elektronikkbutikk med et Supportsenter. Slike butikker har ofte behov for ekstra bemanning. Lærlinger er som gull, da de slipper å utbetale noe lønn med det første. =) Nei har ikke fått jobb enda, men jeg er positiv ettersom jeg har sendt en del søknader rundt. Jeg visste ikke at elktronikkbutikker tok inn lærlinger. Skal sjekke dette her ut. Setter pris på tipset Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå