FB.011007441061002 Skrevet 21. januar 2015 Del Skrevet 21. januar 2015 Furuer i lavt Nordlys. Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 21. januar 2015 Del Skrevet 21. januar 2015 Annerledes og spennende komposisjon. Liksom noe mystisk over bildet, og kraftfull silhuett av treklyngen. Burde egentlig ikke kritisere et så gjennomført godt fotoprodukt, men tror jeg ville plassert treklyngen litt til en av sidene, noe som ytterligere ville ha forsterket inntrykket. Vennlig hilsen Ragnar Lenke til kommentar
Roar F. Skrevet 21. januar 2015 Del Skrevet 21. januar 2015 Lavt nordlys var en uvant vri, og veldig effektfullt! Lenke til kommentar
Jod-R Skrevet 22. januar 2015 Del Skrevet 22. januar 2015 Dette var en litt anderledes vri på nordlysbilder. Liker det veldig godt, furuene raver høyt i bildet. Liker også glippen mellom de to furuene, det gjør sånn at de nesten speiler hverandre og gjør også sånn at jeg ikke har noe imot at de er såpass midtstilt, faktisk så liker jeg det å. Lenke til kommentar
kjellst Skrevet 22. januar 2015 Del Skrevet 22. januar 2015 Bra at du gør noe mer ut av nordlyset og fyller bildet med noe mer enn kun nordlyset. Flott bilde Kjell Stian facebook.com/Brunesfoto Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg