Smedsrud Skrevet 21. januar 2015 Del Skrevet 21. januar 2015 Microsoft har vist frem en drøss nye funksjoner.Se alt som blir nytt i Windows 10 Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 21. januar 2015 Del Skrevet 21. januar 2015 (endret) https://www.youtube.com/watch?v=aAKfdeOX3-o https://www.youtube.com/watch?v=aThCr0PsyuA https://www.youtube.com/watch?v=FRLDRQePY1o Endret 21. januar 2015 av AllFather 3 Lenke til kommentar
Populært innlegg Kynxx Skrevet 21. januar 2015 Populært innlegg Del Skrevet 21. januar 2015 Hva med oss som bare vil ha et operativsystem som ligger anonymt i bunnen og lar oss kjøre applikasjonene våre uten videre mas? Win8 brukte jeg en dag på å kvele ned til noe jeg vil ha. Hvor mye mas blir det med win10? :/ 11 Lenke til kommentar
Populært innlegg AllFather Skrevet 21. januar 2015 Populært innlegg Del Skrevet 21. januar 2015 bruk dos 39 Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 21. januar 2015 Del Skrevet 21. januar 2015 Håper de får noe litt mer grunnleggende greier også, jeg liker begrepet EDB, windows er ikke så god på databehandling. AtW 1 Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082 Skrevet 21. januar 2015 Del Skrevet 21. januar 2015 Jeg er imponert. Lenke til kommentar
c7Nn Skrevet 21. januar 2015 Del Skrevet 21. januar 2015 Artig med integrering mellom Win10 og Xbone. Ikke så kult for Sony. 8 Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 21. januar 2015 Del Skrevet 21. januar 2015 Lurer på hvor god sikring det er for å sjekke om en faktisk har en ekte win7 når en skal oppgradere til win10 ... Lenke til kommentar
ToreBjerkholt Skrevet 21. januar 2015 Del Skrevet 21. januar 2015 Lurer på hvor god sikring det er for å sjekke om en faktisk har en ekte win7 når en skal oppgradere til win10 ... Da Windows 8 ble lansert hadde de en kampanje for billig oppgradering fra Windows 7. Da måtte man oppgi produktkoden for Windows 7, så fikk man ny produktkode for Win 8 samt at man kunne laste ned ISO'er. Jeg tipper det blir slik... 2 Lenke til kommentar
ZoroarkEX Skrevet 21. januar 2015 Del Skrevet 21. januar 2015 "...har enheter med enten Windows 7, Vindows 8 eller 8.1 " Vindows 8, en liten skrive feil her Lenke til kommentar
Smedsrud Skrevet 21. januar 2015 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2015 "...har enheter med enten Windows 7, Vindows 8 eller 8.1 " Vindows 8, en liten skrive feil her Takk, rettet opp. Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 21. januar 2015 Del Skrevet 21. januar 2015 Lurer på hvor god sikring det er for å sjekke om en faktisk har en ekte win7 når en skal oppgradere til win10 ... Man kunne også laste ned et verktøy fra Microsoft som sjekket kompatibiliteten med systemet ditt og ville så hjelpe deg videre med oppdateringen. Det ville fungere på pcer som til og med hadde ugyldig lissens fra før av ( feks ikke registrert hos MS av en eller annen grunn etc). Lenke til kommentar
sinnaelgen Skrevet 21. januar 2015 Del Skrevet 21. januar 2015 Blir det mulig å slå av flisene ( tilegget som henger seg på startmenyen hvis man bruker Apper ) ? selv om den gamle starmenyen er tilbake så har man også flisene. Det er nok noe som forsat kan iritere hvis man ikke får kontrol på dem 1 Lenke til kommentar
Rusher Skrevet 21. januar 2015 Del Skrevet 21. januar 2015 Blir det mulig å slå av flisene ( tilegget som henger seg på startmenyen hvis man bruker Apper ) ? selv om den gamle starmenyen er tilbake så har man også flisene. Det er nok noe som forsat kan iritere hvis man ikke får kontrol på dem Du kan helt sikkert fjerne de, slik som man kan den dag idag... 4 Lenke til kommentar
Visjoner Skrevet 21. januar 2015 Del Skrevet 21. januar 2015 "Windows 10 blir helt gratis" Wow!! "for alle som har enheter med enten Windows 7, Windows 8 eller 8.1 installert fra før" Ok... det var nesten Microsoft. Jeg ble NESTEN imponert der. 9 Lenke til kommentar
Ar`Kritz Skrevet 21. januar 2015 Del Skrevet 21. januar 2015 Blir det mulig å slå av flisene ( tilegget som henger seg på startmenyen hvis man bruker Apper ) ? selv om den gamle starmenyen er tilbake så har man også flisene. Det er nok noe som forsat kan iritere hvis man ikke får kontrol på dem Det lurer jeg også på. Om det blir en innebygget funksjon eller om man må ty til tredjepartsløsninger er ikke så nøye, bare det funker... Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 21. januar 2015 Del Skrevet 21. januar 2015 (endret) Helt gratis Det skal bli spennende å se hvor mye hold det er i dette. Blir for eksempel Win10 en betalingstjeneste (pr måned eller noe)? Eller bakes det inn betaltjenester som vil mase og gnage om å bli brukt? Eller må man ha Microsoftkonto (med reklametilpasning og allskens personlighetsanalyse) for å bruke OSet fult ut? Jeg er bare spent på hvor mye vann gratispåstanden holder. Hvor mye vil Win10 koste for de som ikke innfrir kravene (Win 7 etc) og etter det ene året? Er det ikke de med XP, Vista, OSX, Linux, iOS og Android de virkelig burde fristet med gratislisenser? Lokke tilbake tapte kunder? Endret 21. januar 2015 av Simen1 5 Lenke til kommentar
Unlimited LTD Skrevet 21. januar 2015 Del Skrevet 21. januar 2015 Hva med oss som bare vil ha et operativsystem som ligger anonymt i bunnen og lar oss kjøre applikasjonene våre uten videre mas? Win8 brukte jeg en dag på å kvele ned til noe jeg vil ha. Hvor mye mas blir det med win10? :/ Du får bruke Linux du da. Det er akkurat så anonymt du vil, eller så veiledende du vil. Men tror da du må bruke litt mer enn en kveld for å få det helt slik som du vil, om du ikke på forhånd har kunnskap om det. Uansett, litt usikker på hva du refererer til her. Hva var så tungvindt, at det krevde en hel kveld? Bloatware fra PC produsentene? 7 Lenke til kommentar
Jericho_X Skrevet 21. januar 2015 Del Skrevet 21. januar 2015 Da Windows 8 ble lansert, kostet det kun 250 kr å oppgradere fra den windows versjonen man hadde i én måned! Og det hadde ingen betydning om man hadde orginalt eller pirat windows. Og jeg tipper det er akkurat det samme denne gang! Slik får de "alle" over på orginal windows! 1 Lenke til kommentar
sinnaelgen Skrevet 21. januar 2015 Del Skrevet 21. januar 2015 Blir det mulig å slå av flisene ( tilegget som henger seg på startmenyen hvis man bruker Apper ) ? selv om den gamle starmenyen er tilbake så har man også flisene. Det er nok noe som forsat kan iritere hvis man ikke får kontrol på dem Du kan helt sikkert fjerne de, slik som man kan den dag idag... Spørsmålet ert om man kan fjerne det ved huke vekk en "markør" . Rart hvis man ikke får det valget når det er påstått at w10 skulle tilpasse seg ofte så er enkelte av påstandene om at man kan fjerne ting fra Windows lit tvetydige og det må gjøres med spesielle programmer da forringes sannheten Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg