Ovidia2 Skrevet 21. januar 2015 Del Skrevet 21. januar 2015 He is a man Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Gjest member-296438 Skrevet 21. januar 2015 Del Skrevet 21. januar 2015 (endret) Huff, der fikk selvfølelsen min en skikkelig knekk..... mangler det meste ser jeg....og for mye av det du heller ikke ser her....Flott kraftfullt portrett av en voksen kar. Fint lys, god komp og et godt utrykk på modellen. Veldig godt arbeid igjen Tove:-) Endret 21. januar 2015 av member-296438 Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 22. januar 2015 Del Skrevet 22. januar 2015 Jeg kunne sagt mye snacks om modellen, men det er vel ikke poenget. Som foto er det utsøkt, men er ikke helt fornøyd med tøyet her heller, (ikke at det hang i veien for noe men..). Det er tøyet bak modellen jeg syntes var litt forstyrrende, hadde foretrukket sort bakgrunn så hans fasong langs siden kom bedre fram. Syntes det fløt litt sammen mellom armene og kroppen. Lenke til kommentar
Ovidia2 Skrevet 22. januar 2015 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2015 Tusen takk for tilbakemeldingene fra dere Pentaxen og Helene! Hilsen Tove Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 22. januar 2015 Del Skrevet 22. januar 2015 Ligger nok litt jernpumping og svette bak den kroppen der. Men annen trening kan vel også gi slike resultater. Litt småskjeggete i tillegg øker maskuliniteten og appellerer kanskje til damene selv om jeg må si at jeg merka ikke så mye til det da jeg sjøl pumpa jern 4 dager i uka pluss løp og sykling hvilket her Polio satte stopper for. Merker meg at bildet blir noe høyt her og krever enten scrolling eller F11 for å få fullskjerm. Roar Lenke til kommentar
Jan Høydal Skrevet 22. januar 2015 Del Skrevet 22. januar 2015 Bra med gode bilder av mannlige modeller. Her synes jeg modellen er perfekt i så henseende - et røft uttrykk sammen med en definert kropp som tåler å bli videre definert av skyggebruk. For meg ser det ut som han har brukt lotion(?) fra brystkassa og oppover som fører til en mer glossy hud i øvre del? Men det kan ha med lyset å gjøre. Et utsøkt stykke fotografisk arbeid Tove. mvh Jan Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg