Lami Skrevet 21. januar 2015 Del Skrevet 21. januar 2015 Hei! Jeg reformaterte for ikke lenge siden PCen min. Etter det har nettet på PCen vært tregere enn det jeg har hatt før og skal ha. Skal ha 30/30 megabits, men får om jeg er heldig 20/2 på speedtest målinger. Får 30/30 på målingene på mobil og andre enheter. Jeg har oppdatert alt som er i Windows Update, i tillegg driver til USB nettdongelen. Lest at dette kunne være det som skapet problem men nå har jeg ingenting mer å oppdatere der! Noen tips? Takk for svar på forhånd! Lenke til kommentar
Mr D Skrevet 21. januar 2015 Del Skrevet 21. januar 2015 Drivere til hovedkort og chipset? Hva slags PC? Lenke til kommentar
Lami Skrevet 21. januar 2015 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2015 (endret) Takk for svar. Jeg har hovedkort: MSI ASUS P8Z77-V. PCen er selvbygd. Hmm, jeg installerte alt nødvendig fra CDen til MSI ASUS, i tillegg prøvde jeg å installere nyeste fra nettsiden deres, men er fortsatt noen drivere som er utdaterte (ifølge UpdateStar Drivers, program som sjekker om driverne er nyeste eller gamle). Dette er blant annet noen USB controllers, IDE ATA/ATAPI controllers og System devices som Intel Management Engine Interface, Z77 Express Chipset LPC Controller, SMBus Host Controller, PCI Express Root Port.... og Xeon processor Gen Core processor DRA & PCI something. Men jeg kan ikke se å finne spesifikke drivere på MSI til disse. EDIT over. Endret 21. januar 2015 av Lami Lenke til kommentar
Mr D Skrevet 21. januar 2015 Del Skrevet 21. januar 2015 MSI har da ikke hovedkort som heter P8Z77-V? Tipper Asus, og da finner du det ikke på MSI sine sider... 1 Lenke til kommentar
Lami Skrevet 21. januar 2015 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2015 Mente ASUS haha beklager! Vært på ASUS sine sider Lenke til kommentar
Mr D Skrevet 21. januar 2015 Del Skrevet 21. januar 2015 (endret) Ville prøvd å laste ned og installere chipsetdrivere.www.asus.com/Motherboards/P8Z77V/HelpDesk_Download/ Endret 21. januar 2015 av Mr D Lenke til kommentar
Lami Skrevet 21. januar 2015 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2015 Jeg har lastet ned Intel Chipset Software Installation Utility V9.3.0.1019 for Windows XP/7/8 32bit & 64bit.(WHQL) før. Jeg vil tro at det dekker chipset driverne? Lenke til kommentar
Topguy Skrevet 22. januar 2015 Del Skrevet 22. januar 2015 Så du har en USB wifi dongle du bruker for nett ? Hvilken modell og merke er det ? Har du testet hastighet med kabel ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå